Invalzaag
Moderator: Beheerdersteam
Re: Invalzaag
Lijkt me een prima zaagje. Voor zover ik het kan zien heeft ie geen spouwmes, en kan ie niet zo dicht langs bijvoorbeeld een wand zagen als de Festool TS55
Verder is het een kopie
Verder is het een kopie
Re: Invalzaag
Leuk testje, al gezien?
http://www.gereedschappro.nl/nieuws/de- ... n-remco/48
Voor de budgetlozen is Spero ook prima spul, daar heb ik zelf de 85mm uitvoering van die een soort kopie is van de Holzher, die later naar Festool is gegaan.
http://www.gereedschappro.nl/nieuws/de- ... n-remco/48
Voor de budgetlozen is Spero ook prima spul, daar heb ik zelf de 85mm uitvoering van die een soort kopie is van de Holzher, die later naar Festool is gegaan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Invalzaag
Ik zaag nooit langs een wand. Doet me denken aan die tekenfilms waarbij iemand een rondje in de vloer zaagt en naar beneden flikkert.
Wat ik zo een beetje lees op het net is dat de Mafell superieur is en de Bosch dezelfde geleiderail gebruikt. Vooral de koppeling tussen de 2 rails schijnt spot on te zijn qua rechtheid ( bij Festool schijn je dat te moeten controleren).
En het feit dat dit ding de bouwvarkers overleeft die hier de afgelopen maanden bezig zijn geweest ( 2 machines), zegt mij al genoeg.
Wat ik zo een beetje lees op het net is dat de Mafell superieur is en de Bosch dezelfde geleiderail gebruikt. Vooral de koppeling tussen de 2 rails schijnt spot on te zijn qua rechtheid ( bij Festool schijn je dat te moeten controleren).
En het feit dat dit ding de bouwvarkers overleeft die hier de afgelopen maanden bezig zijn geweest ( 2 machines), zegt mij al genoeg.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Invalzaag
Dank voor de link, het filmpje had al wel gezien.beijert schreef:Leuk testje, al gezien?
http://www.gereedschappro.nl/nieuws/de- ... n-remco/48
Voor de budgetlozen is Spero ook prima spul, daar heb ik zelf de 85mm uitvoering van die een soort kopie is van de Holzher, die later naar Festool is gegaan.
Voor mij gaat het dus de Bosch worden!
Re: Invalzaag
Lijkt me een prima argument.ds23man schreef:En het feit dat dit ding de bouwvarkens overleeft die hier de afgelopen maanden bezig zijn geweest ( 2 machines), zegt mij al genoeg.
Re: Invalzaag
Ik zie toevallig vandaag dat Lidl een invalzaag heeft voor net geen €90, inclusief twee geleiders. Het zal geen Festool of Mafell zijn, maar voor die prijs kun je je er haast geen buil aan vallen.
