ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Zaterdag 24 september 2016 !!

De 11e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag :)

de bedenkers :) van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen

Voor Luisterschema en apparatuur zie bericht nr. van dit topic !

De liefhebbers / deelnemers zijn:

1: Rudy - Ypsilon L50 (SB13pfc25 + Seas TWS27), Marantz CD5004 CD-Speler
2: Richard
3: Henkjan - OOOB
4: Dre - A4se
5: Architect
6: Mtraxx (Gerjan) - Moon versterker, cambridge Stream Magic V6, Audax Monitor
7: Audiomanics
8: ds23man - Fantomas
9: Pappaleo
10: Zweitse
11: Aatv
12: Knuisje - CA Versterker
13: Homer
14:
15:



LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis" Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )

KOSTEN: ca. 50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ? :) )
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro

De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d

TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.

voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen

O ja nog even dit:

Wie wil wat meenemen om te laten horen ?


Citeer:

linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) :)


Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier http://www.euterpe-beetsterzwaag.nl/?page_id=66
Sorry maar:

Helaas gaat het mij niet lukken een luisterdag eind september begin oktober dit jaar te organiseren !!
Ik heb het die periode te druk met andere zaken (prive) !!

Groeten,

Weidok
We hebben goed bericht voor jullie, Beetsterzwaag gaat wel door.
Na overleg met Weidok neem ik het voor dit jaar over van Weidok totdat hij zijn zaakjes weer op regel heeft

Ik moet nog overleggen met 'Ons Huis' of de nieuwe locatie (in Beetsterzwaag) die we Weidok al een aantal keren hadden doorgesproken.
De datum zullen we in de loop van de week bekend maken, verwachting is 24 September

Mvg

Rudy, Ytzen en Gerjan
Nog even goed nieuws voordat ik zelf met vakantie ga.



De 11e ZelfBouwAudio luisterdag van het Noorden

Zet Zaterdag 24 september 2014 maar in de agenda
locatie: Beetsterzwaag "Ons Huis"

Bijdrage per persoon: ca. 50 euro/ aantal deelnemers

eten en drinken voor eigen rekening
de zaal is van ca. 9.00 tot 17.00 uur open !!!!!!
rond 10.00 uur is er koffie met cake

Citeer:

De huur van de zaal is € 50 voor de hele dag
koffie met cake € 1,20
frisdrank/koffie a €1,-
alcoholisch €1,20


Hou de berichten goed in de gaten
Daar komt meer informatie over.....
Locatie, prijzen, deelnemers, apparatuur, luisterschema en andere afspraken

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Mvg

Rudy
Laatst gewijzigd door RumoH op vr 23 sep 2016, 14:04, 13 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door AatV »

Bijzonder jammer weidok, ik vind "Beetsterzwaag" altijd erg gezellig.
Hoop dat het voor het volgende jaar weer door kan gaan.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

:( erg jammer zeg, ik zat er al naar uit te kijken
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Jammer! JP wou dit jaar komen kijken en luisteren.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door John P »

Ik weet van niets.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door AatV »

ds23man schreef:
Jammer! JP wou dit jaar komen kijken en luisteren.
Is dat die van Lingo?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

Jammer zeg, altijd een mooie dag.. volgende keer beter hopelijk.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

AatV schreef:
ds23man schreef:
Jammer! JP wou dit jaar komen kijken en luisteren.
Is dat die van Lingo?

groet,
Aat
Balkenende?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Nee, van Amerongen.

Ik zit even op een alternatief te broeden (lokatie).
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door RobertD »

Alphen aan den Rijn, 19 november?
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door architect »

weidok schreef:
Sorry maar:

Helaas gaat het mij niet lukken een luisterdag eind september begin oktober dit jaar te organiseren !!
Ik heb het die periode te druk met andere zaken (prive) !!

Groeten,

Weidok
goh jammer zeg, dacht dat ik dan mooi mijn drummonitoren zou kunnen meenemen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Ben bezig voor een andere locatie. Dat is dan wel in Zuidlaren. En ja HJ, dat is ook met een verouderde navigatie te vinden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dennenoord
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door architect »

goed plan dsman :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

.... een gesticht van de Vereeniging tot Christelijke Verzorging van Krankzinnigen en Zenuwlijders in Nederland
daar passen audiofielen ook wel bij :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
.... een gesticht van de Vereeniging tot Christelijke Verzorging van Krankzinnigen en Zenuwlijders in Nederland
daar passen audiofielen ook wel bij :mrgreen:
Daar is een speciale afdeling voor:

https://www.lentis.nl/locaties/kliniek- ... zuidlaren/

:mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door dre »

Ik voel me nu al thuis! :yeah:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Geen ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

!! UPDATE !!

Zie eerste post

Datum volgt asap
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

Kijk, dat zijn nog eens berichten, top Rudy
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Zie eerste post, datum is vastgesteld
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Zaterdag 24 september 2016 !!

De 11e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag :)

de bedenkers :) van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen

Voor Luisterschema en apparatuur zie bericht nr. van dit topic !

De liefhebbers / deelnemers zijn:

1: Rudy - Ypsilon L50 (SB13pfc25 + Seas TWS27), Marantz CD5004 CD-Speler
2: Richard
3: Henkjan - OOOB
4: Dre - A4se
5: Architect
6: Mtraxx (Gerjan) - Moon versterker, cambridge Stream Magic V6, Audax Monitor
7: Audiomanics
8:
9:
10:


LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis" Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )

KOSTEN: ca. 50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ? :) )
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro

De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d

TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.

voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen

O ja nog even dit:

Wie wil wat meenemen om te laten horen ?


Citeer:

linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) :)


Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier http://www.euterpe-beetsterzwaag.nl/?page_id=66
Laatst gewijzigd door RumoH op di 06 sep 2016, 8:30, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Hier komt het voorlopig programma Luisterdag Beetsterzwaag 2016 tenminste een voorstel
de Bryston voor- en eindversterker van Richard zullen de hele dag als backup beschikbaar staan .. :)

10.30 - 12.30 uur Luisterstint 1 met:

Citeer:

Per speakerset ca. 25 min luisteren rest installatie onderling overleggen !!
Eigenaars speakersset zelf tijd en omwisselen in de gaten houden graag


12.30 - 13.00 uur

13.00 - 16.30 uur Luisterstint 2

Citeer:

Per speakerset ca. 25 min luisteren rest installatie onderling overleggen !!
Eigenaars speakersset zelf tijd en omwisselen in de gaten houden graag

:proost: :proost: :proost:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door richard »

Mooi, ik heb het in de agenda gezet.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

:yeah: :yeah: :yeah:

ik kom wel met de OOOB's
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag

Bericht door dre »

Ik kom ook!

Bijdrage is afhankelijk van Henkjan. :mrgreen:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”