Fotos plaatsen in een topic
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Fotos plaatsen in een topic
Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto plaats in een topic.
Volgens mij moet je via Img verwijzen naar een internetadres of locatie waar die foto staat. Maar dan moet je wel ergens voor zo'n locatie gaan zorgen, of kan het eenvoudiger.
ED[/img]
Volgens mij moet je via Img verwijzen naar een internetadres of locatie waar die foto staat. Maar dan moet je wel ergens voor zo'n locatie gaan zorgen, of kan het eenvoudiger.
ED[/img]
mijn tip:
http://imageshack.us/
uploaden, code kopieren (directe link of thumbnail+link naar grote) en in je bericht plakken.
Je hoeft je er niet voor te registreren. Mocht je dat wel doen kan je altijd bij je eigen foto's en ook dingen verwijderen ed.
oh ja.. "gratis" dus
http://imageshack.us/
uploaden, code kopieren (directe link of thumbnail+link naar grote) en in je bericht plakken.
Je hoeft je er niet voor te registreren. Mocht je dat wel doen kan je altijd bij je eigen foto's en ook dingen verwijderen ed.
oh ja.. "gratis" dus
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Bedankt jongens,
WS-ftp LE heb ik nergens gratis gevonden maar ik ben wel via Teacher zijn link bij de WEB CEO freeware terechtgekomen.
Installatie en het overzetten van de foto naar mijn provider is gelukt, maar ik kan niet aan de foto.
Die zou nu op http://home.scarlet.be/~collier6 moeten staan, maar ik schijn geen toegang te hebben.
Ik heb er nu even genoeg van, ga eerst wat sporten en misschien dat het daarna wel lukt.
ED
WS-ftp LE heb ik nergens gratis gevonden maar ik ben wel via Teacher zijn link bij de WEB CEO freeware terechtgekomen.
Installatie en het overzetten van de foto naar mijn provider is gelukt, maar ik kan niet aan de foto.
Die zou nu op http://home.scarlet.be/~collier6 moeten staan, maar ik schijn geen toegang te hebben.
Ik heb er nu even genoeg van, ga eerst wat sporten en misschien dat het daarna wel lukt.
ED
Ik sta helemaal achter de tip van teacher, ik werk al geruime tijd met imageshack ... werkt perfect en makkelijk.
je krijgt een 403 als je je site bekijkt, omdat er geen "index.htm" op staat.
als je nu:
http://home.scarlet.be/~collier6/naam_van_foto.jpg doet moet het wel lukken denk ik zo.
verder ben ik het uiteraard eens met SARK
t.
als je nu:
http://home.scarlet.be/~collier6/naam_van_foto.jpg doet moet het wel lukken denk ik zo.
verder ben ik het uiteraard eens met SARK
t.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
wat leuk, jullie doen opzoekwerk terwijl ik ga sporten.teacher schreef:je krijgt een 403 als je je site bekijkt, omdat er geen "index.htm" op staat.
als je nu:
http://home.scarlet.be/~collier6/naam_van_foto.jpg doet moet het wel lukken denk ik zo.
t.
Het lukt nu helemaal. Aardig van je Teacher.

ED
WS-FTP Light wordt niet meer ondersteund maar is wel nog op het internet te vinden (al weet ik ook niet meer waar). Kan het je wel mailen als je wilt of had je het nu zelf al gevonden?asterduk schreef:WS-ftp LE heb ik nergens gratis gevonden maar ik ben wel via Teacher zijn link bij de WEB CEO freeware terechtgekomen.
Als je provider secure FTP ondersteunt is WinSCP een lekker progje en is gratis.
Overigens is een index.htm niet echt nodig als je direct verwijst. Je moet dan soms wel de toegangsvlaggetjes van de folders (directories) en files met de hand goed zetten.
Maar goed, het is je uiteindelijk toch gelukt
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Bedankt Peter,Pjotr schreef:WS-FTP Light wordt niet meer ondersteund maar is wel nog op het internet te vinden (al weet ik ook niet meer waar). Kan het je wel mailen als je wilt of had je het nu zelf al gevonden?asterduk schreef:WS-ftp LE heb ik nergens gratis gevonden maar ik ben wel via Teacher zijn link bij de WEB CEO freeware terechtgekomen.
Als je provider secure FTP ondersteunt is WinSCP een lekker progje en is gratis.
Overigens is een index.htm niet echt nodig als je direct verwijst. Je moet dan soms wel de toegangsvlaggetjes van de folders (directories) en files met de hand goed zetten.
Maar goed, het is je uiteindelijk toch gelukt
WEB CEO for dummies ligt precies op mijn vaardigheidsniveau. Het lukt net.
Die opmerking van die index vind ik echter wel interessant.
Moet ik normaal kunnen zien wat er in mijn webspace zit zonder de juiste filenamen te weten? ik kijk nu altijd stiekem via WEB CEO wat er in de box zit, typ het dan perfect na en voila!
ED
Hallo Ed,
Heb even bij de help van je provider gekeken maar veel info geven ze niet. Dus als je het werkend hebt, vraag niet hoe het kan maar profiteer er van
Overigens als je de toegangspermissie van de files en directories wilt wijzigen (als je dat al kan bij je provider) moet je wel iets van UNIX weten en er mee bekend zijn. Zo niet, beslist afbijven!
WEB CEO ken ik niet maar de laatste gratis Light versie van WS_ftp staat nog wel hier voor diegenen die er naar op zoek zijn:
http://www.mgt.buffalo.edu/orm/software ... _ftple.exe
Heb even bij de help van je provider gekeken maar veel info geven ze niet. Dus als je het werkend hebt, vraag niet hoe het kan maar profiteer er van
Overigens als je de toegangspermissie van de files en directories wilt wijzigen (als je dat al kan bij je provider) moet je wel iets van UNIX weten en er mee bekend zijn. Zo niet, beslist afbijven!
WEB CEO ken ik niet maar de laatste gratis Light versie van WS_ftp staat nog wel hier voor diegenen die er naar op zoek zijn:
http://www.mgt.buffalo.edu/orm/software ... _ftple.exe

