Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

De ZBA Luidspreker van het jaar is volgens mij:

Peiling eindigde op ma 29 feb 2016, 13:02

Gerrit's Totem of Tone
12
44%
Mission Impossible van Pappaleo
6
22%
Inimini van Pappaleo
3
11%
Galactica's MK II's van MechanicalAnimal
6
22%
Klankplank van John P
0
Geen stemmen
2-weg Scanspeak/Vifa van Walt
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

nominaties en info staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=23314

stemmen tot einde van de maand (29 feb na de lunch)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

Nog een week...
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar

Bericht door Gerrit »

:yeah:
Iedereen bedankt voor het stemmen.

Gerrit
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

En jij bedankt voor het hier zo uitgebreid delen van je bijzondere project. :goeie:
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar

Bericht door Gerrit »

Henkjan schreef:
En jij bedankt voor het hier zo uitgebreid delen van je bijzondere project. :goeie:
Graag gedaan :D
Toen ik begon met de experimenten met bandjes had ik nooit gedacht dat dit zou leiden tot dit, toch best wel extreme, systeem. Het is nu iets meer dan een jaar in gebruik en ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Voor de hobby ga ik nog wel eens kijken of er nog iets te verbeteren valt aan het bandje, het huidige bandje doet het echter zo goed dat daar niet echt een noodzaak toe is.
Helaas is het niet doenbaar om ze mee te nemen naar een luisterdag, maar iedereen is van harte welkom om ze hier te komen beluisteren.

Gerrit
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”