www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

Via dit forum ben ik begonnen met het bouwen van speakers naar ontwerp van anderen.
Daarbij ben ik tegen een partij fineer aangelopen en ben het deel dat ik niet zou gebruiken gaan verkopen op marktplaats.
Dat ging zo goed dat ikzelf mijn fineer niet meer hoefde te betalen, en met de gedachte loop hiervoor een website voor op te zetten.

Aanbieden van fineer op commerciele basis kan natuurlijk niet, dus met een kleine donatie heb ik hier een plaatsje van de Moderators gekregen.

Dus mocht je hieronder wat interessants zien (of op marktplaats.nl), laat het me weten.
Oh en forumleden krijgen 15% korting op de prijs (prijs is per vel tenzij anders vermeld)
Fineer kan makkelijk verzonden worden omdat het goed oprolbaar is. Porto is via POSTNL 7 euro zonder bijkomende kosten, tenzij het natuurlijk de 10 kg overschrijd

Meer is te vinden op http://hout-fineer.nl/?post_type=product

Wegens een tekort aan belangstelling heb ik dit jaar geen sponsordonatie gedaan en vervalt natuurlijk het recht om berichten te plaatsen.
Ik wil wel als gewoon lid aanblijven maar het ontbreekt me nog aan tijd voor nieuwe projectjes...
Laatst gewijzigd door DKM op vr 26 feb 2016, 21:36, 14 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door sander1238 »

En wat is de prijs?
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

sander1238 schreef:
En wat is de prijs?
Prijs was opgenomen in de naam van het plaatje, nu ook in de omschrijving...
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door meiborg »

Ik heb wel interesse in twee vellen F229-1 Amerikaans Noten afmetingen 265x33 cm, echter hoe gaat dat verder, ophalen is niet zo praktisch voor mij maar misschien is verzenden een optie?

Mvg reinder
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door ray5150 »

Zelf geen interesse (momenteel), maar voor zover ik kan zien zijn de prijzen alleszins redelijk tov. die van de vakhandel. :goedzo:
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

ray5150 schreef:
Zelf geen interesse (momenteel), maar voor zover ik kan zien zijn de prijzen alleszins redelijk tov. die van de vakhandel. :goedzo:
Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het ook graag.
Uiteraard is een hogere korting bespreekbaar als je veel afneemt.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

opschoning
Laatst gewijzigd door DKM op zo 05 apr 2015, 12:07, 4 keer totaal gewijzigd.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

sander1238 schreef:
En wat is de prijs?

PM verstuurd.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad strekt.

Bericht door DKM »

Voor wie het te duur vind of het fineren nog nieuw is.

4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad strekt.
Geen b-keus, sterker nog. In deze kwaliteit snijden ze niet meer...
Tis alleen om wat bekendheid te krijgen :!: (Oh hier gaat geen korting meer vanaf, voor de :twisted: onder ons)

Betere foto volgt nog...
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door Arno »

62x39cm... dat zijn toch gewoon restanten? :mrgreen:
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door DKM »

Nou niet van mij in iedergeval. Ik houd niet over omdat ik niet fineer verkoop per m2 of per boekwerk maar per vel (mocht er zoveel afgenomen wordt dan wordt de prijs natuurlijk anders).
Reststroken zul je denk eerder bij jouw vinden dan bij mij, zoveel maak ik niet :mrgreen:

Ik heb het gekocht met de gedachte dat hier vast wel leden zijn die een klein speaker wel mee kunnen bekleden, maar misschien sla ik de plank wel mis...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door ray5150 »

Dat zijn toch mooie stukjes voor een set monitoren ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door ds23man »

Ligt er aan wat je onder monitoren verstaat Ray. :mrgreen:
4355.jpg
4355.jpg (9.43 KiB) 2686 keer bekeken
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door ray5150 »

't ken net... :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door pappaleo »

Loeibakken.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Bericht door DKM »

Daar heb je zeker wat m2 voor nodig. Daar mag je wel mee komen :-)
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: 3x Amerikaans notenfineervelletjes voor 10 euro

Bericht door DKM »

Een beetje opschonen..
Laatst gewijzigd door DKM op zo 05 apr 2015, 12:15, 4 keer totaal gewijzigd.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

Meer is te vinden op http://hout-fineer.nl/?post_type=product, website nog in aanbouw...
Laatst gewijzigd door DKM op zo 05 apr 2015, 12:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door ray5150 »

Welja, zelfs een hele webwinkel is tie begonnen met fineer.
Goed bezig, die Danny ! :goedzo:
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

He Ray,

Nou de webwinkel is nog niet af hoor, maar ja is wel makkelijker uitzoeken zo..
Beetje ook zo'n longterm project :lol:
Kost zeeën van tijd..
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door gervenja »

gisteren 2 mooie vellen noten fineer binnen gekregen, ziet er erg mooi uit.
goed verpakt ook.

met dank
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door DKM »

Ow een forumlid. Wat ga je maken (lees welke topic)

Dank voor het compliment.
Idd een heel mooi voorbeeld van Amerikaans noten..
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Bericht door gervenja »

Is wel een heel oud item.
Had inmiddels de houten ombouw in noten kleur gebeitst, vond het niet zo mooi.
Gaat nu wel heel mooi worden, iets voor de komende maand.
viewtopic.php?f=15&t=9750&hilit=garrard+401
Gesloten