Vortexbox
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vortexbox
Wij?, heeft je vrouw er ook last van dan?ToTo schreef:Tuurlijk, wij ouderen hebben dat nodig
Ik werd kort geleden nog een jonge God genoemd.
Geweldige luidsprekers van Toto! Ik heb ze vandaag mogen beluisteren. Vooral de ruimte waar de opname is gemaakt is opvallend goed hoorbaar.
Geweldige Afdac2 van Knuisje. Ik heb hem vandaag mogen beluisteren. Vooral de ruimte waar de opname is gemaakt is opvallend goed hoorbaar.
Flauw he
Flauw he
En de LM's? Konden die nog wat met die enorme weergevers?ToTo schreef:Geweldige Afdac2 van Knuisje. Ik heb hem vandaag mogen beluisteren. Vooral de ruimte waar de opname is gemaakt is opvallend goed hoorbaar.
Flauw he
Co
Ja, ze werden niet eens warm. Alleen hebben ze een versterkingsfactor van 26dB nodig. De LM is nu ingesteld op 20dB, kwestie van een weerstand veranderen.
Net zoals de UCD's dus?
Kun je ook zeggen of wat je hoorde aan je verwachtingen voldeed?
Co
Kun je ook zeggen of wat je hoorde aan je verwachtingen voldeed?
Co
Ik vond het erg mooi klinken, maar weet niet of dat aan de luidsprekers of de versterker lag. 
Dan houden we het op de combinatie.knuisje schreef:Ik vond het erg mooi klinken, maar weet niet of dat aan de luidsprekers of de versterker lag.
Co
Een lekkere cliffhanger voor volgende weekknuisje schreef:Ik vond het erg mooi klinken, maar weet niet of dat aan de luidsprekers of de versterker lag.
Ik heb in het verleden gemerkt dat de luidsprekers erg veel potentieel hebben.
Alles wat je in de rest van de keten verbeterd laten ze horen.
En het klonk echt weer ouderwets lekker.
Maar ben wel benieuwd wat bijvoorbeeld een klasse A of een Icepower of zoiets zal doen op mijn Luidsprekers.
Alles wat je in de rest van de keten verbeterd laten ze horen.
En het klonk echt weer ouderwets lekker.
Maar ben wel benieuwd wat bijvoorbeeld een klasse A of een Icepower of zoiets zal doen op mijn Luidsprekers.