Update:
Speaker 1 is inmiddels geïmpregneerd en voorzien van loodbitumen.
Zonder lood 11,8kg nu mét 21,8kg
Speaker 2 is inmiddels voorzien van 2 lagen buigplex.
Nog één laag die nog spannend wordt, aangezien de houthandel een plaat van 122x250cm op de bon zet en een plaat van 122x244cm verkocht. Dus na zagen verwachtte ik een stuk van 82, 83 en een van 85 cm te hebben, dit werd echter 79, 82 en 83cm. Ik heb de plaat van 79cm gebruikt als eerste laag, dat ging net. De 2e laag met de 82cm plaat ging prima. Nu is de omtrek van de speaker zelf met 2 lagen iets meer dan 82cm, dus dat wordt precies werken!
En last but not least: De drivers, pritex, condensatoren, baspoorten e.d. zijn binnen gekomen.
De huidige condensatoren gaan gebruikt worden voor het inspelen. In het eindfilter zullen de mundorfs aangevuld worden met ander moois. De kleine bipolaire caps zijn tijdelijk en zullen in het eindfilter niet meer gebruikt worden. Ik ben wel verbaas over het verschil in grootte tussen een deftige en simpele condensator.
Het enige wat nu nog mist zijn de tweeters.
Deze zijn op het moment niet te krijgen vanwege het verplaatsen van de fabricage van Mundorf naar een andere fabriek. Kan wel even gaan duren helaas. Ondertussen ben ik voorlopig nog niet klaar met bouwen, dus geen nood aan de man. Ik hoop dat de AMT 19CM2.1C snel ergens op duikt, zodat ik de boel spelend kan maken.