Ncore tweaks?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ncore tweaks?
Wat die meneer daar op diyaudio voorstelt.....ach, als je zoals hij beschrijft de aansluitklemmen opruimt en de draad rechtstreeks op de print soldeert, dan moet je dat ook consequent tot aan de drivers in je boxen doorvoeren, geen aansluitklemmen meer op de versterker- en luidsprekerkasten en mogelijk dan ook maar direct op de litze naar de spreekspoel solderen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Speakers gebruiken met een grote spreekspoel en daar de Ncore in monteren ala MFB opnemer? 
- Leeuwarden
Dat is dan goed mislukt...ds23man schreef:Dit heeft hij express gedaan om van al die duizenden pagina's vol geleuter af te zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Mag ik dan een lijstje van je met draadjes van daadwerkelijke tweaks?????Leeuwarden schreef:Dat is dan goed mislukt...ds23man schreef:Dit heeft hij express gedaan om van al die duizenden pagina's vol geleuter af te zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgens mij heeft Sander meer verstand van hekwerken.... en badkamerplafonds.... en vloertegels.... 
- Leeuwarden
Ik heb het niet over tweaks maar over geleuter. Net als hier trouwensds23man schreef:Mag ik dan een lijstje van je met draadjes van daadwerkelijke tweaks?????Leeuwarden schreef:Dat is dan goed mislukt...ds23man schreef:Dit heeft hij express gedaan om van al die duizenden pagina's vol geleuter af te zijn.
Moet al heel erg zijn voordat jij 't geleuter vindt zekerds23man schreef:Nou, draadjes over geleuter dan. Zijn er ook niet veel
Anne