Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Shadow
Berichten: 20400 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 16 dec 2014, 7:47
FR_Aad schreef: Ja, die enorme kasten met de super-tweeters er op.
Vond ze niet echt lekker klinken
Zweitse schreef: FR_Aad schreef: Ja, die enorme kasten met de super-tweeters er op.
Vond ze niet echt lekker klinken
+1
bas focal m180 schreef: Shadow schreef: Wat nemen de heren van Audio Creative mee? Komen de Klonwall's ook weer mee?
Van mij mag het.
Zoveel mensen, zoveel smaken blijkbaar...
Ben benieuwd...
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » di 16 dec 2014, 8:45
Shadow schreef: FR_Aad schreef: Ja, die enorme kasten met de super-tweeters er op.
Vond ze niet echt lekker klinken
Zweitse schreef: FR_Aad schreef: Ja, die enorme kasten met de super-tweeters er op.
Vond ze niet echt lekker klinken
+1
bas focal m180 schreef: Shadow schreef: Wat nemen de heren van Audio Creative mee? Komen de Klonwall's ook weer mee?
Van mij mag het.
Zoveel mensen, zoveel smaken blijkbaar...
Ben benieuwd...
Volgens mij heeft Bas ze niet gehoord
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » di 16 dec 2014, 13:08
Ik had het idee met de Klonwalls, maar zo'n geoefend luisteraar ben ik ook niet en ik weet ook niet of ze beter kunnen klinken, dat er geen of weinig mid te horen was. Daardoor klonk het laag wat bonkerig, en samen met het hoog onvolledig. Er werd een instelbaar filter gebruikt dat misschien wat meer op de ruimte aangepast had moeten worden. Wat natuurlijk lastig is als je aan het opbouwen bent en de eerste bezoekers druipen al binnen.
Na de positieve verhalen over deze speaker vond ik ze ook tegenvallen.
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » di 16 dec 2014, 13:46
Werden deze speakers toen ook niet gebruikt voor de blinde condensator test?
Shadow
Berichten: 20400 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 16 dec 2014, 16:06
Ik denk dat ze een herkansing verdienen Dick & Marco
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » di 16 dec 2014, 17:08
Neuh
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 16 dec 2014, 18:05
Ik vond ze zelf erg matig.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 16 dec 2014, 18:29
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » di 16 dec 2014, 18:34
Shadow
Berichten: 20400 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 16 dec 2014, 19:16
Jammer
pappaleo
Berichten: 12407 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » di 16 dec 2014, 19:18
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 16 dec 2014, 19:25
Precies.
bas focal m180
Berichten: 4328 Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 » di 16 dec 2014, 22:55
FR_Aad schreef:
Volgens mij heeft Bas ze niet gehoord
Wat zeg je nu
Ik zou ze niet gehoord hebben maar geef wel me mening, nee nee Aad dat zou ik nooit doen.
Het nivo van ultrazoom of D-audio haalt ie niet, maar zo slecht kan ik me niet herinneren.
Gewoon een leuke speaker met hoogrendement.
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » di 16 dec 2014, 23:11
bas focal m180 schreef: FR_Aad schreef:
Volgens mij heeft Bas ze niet gehoord
Wat zeg je nu
Ik zou ze niet gehoord hebben maar geef wel me mening, nee nee Aad dat zou ik nooit doen.
Het nivo van ultrazoom of D-audio haalt ie niet, maar zo slecht kan ik me niet herinneren.
Gewoon een leuke speaker met hoogrendement.
Oeps, sorry Bas.
Ik dacht echt dat je er niet bij was.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 17 dec 2014, 17:52
Zeer onbeleefd!
bas focal m180
Berichten: 4328 Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 » wo 17 dec 2014, 18:31
FR_Aad schreef:
Oeps, sorry Bas.
Ik dacht echt dat je er niet bij was.
Je kan ook niet van iedereen onthouden wie er wel of niet aanwezig was.
Het zou pas erg zijn als je vergeten zou zijn dat ik in Breda aanwezig was.
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » wo 17 dec 2014, 18:38
Toen was ik er weer niet
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 17 dec 2014, 19:15
bas focal m180 schreef:
Het nivo van ultrazoom of D-audio haalt ie niet, maar zo slecht kan ik me niet herinneren.
Als ik deze zin een beetje taalkundig analiseer is die Klonwondongding beter dan de Ultrazooom en Daudio......
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » wo 17 dec 2014, 19:20
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 17 dec 2014, 19:22
Maak jij nooit een tuipvout? Tussen de i en Y zit slechts de U.......
bas focal m180
Berichten: 4328 Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 » do 18 dec 2014, 1:38
ds23man schreef: bas focal m180 schreef:
Het nivo van ultrazoom of D-audio haalt ie niet, maar zo slecht kan ik me niet herinneren.
Als ik deze zin een beetje taalkundig analiseer is die Klonwondongding beter dan de Ultrazooom en Daudio......
Het nivo van ultrazoom of D-audio haalt ie niet
Lijkt me duidelijk, speelt lang niet zo goed als ultrazoom of D-audio.
maar zo slecht kan ik me niet herinneren.
Maar dat het bagger is wat sommige beweren vindt ik te ver gaan.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 18 dec 2014, 9:36
Dat ben ik helemaal met je eens Bas.
We hebben wel eens mensen die graaag overdrijven, en als dat dan versterkt wordt door wat hormonaal gedrag, so what?
Dan krijg je een verkeerd beeld van wat het werkelijk is.
......
Relativeren is ook een kunst.
pappaleo
Berichten: 12407 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » do 18 dec 2014, 10:09
bas focal m180 schreef: Het zou pas erg zijn als je vergeten zou zijn dat ik in Breda aanwezig was.
Was jij er ook in Breda ?
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » zo 28 dec 2014, 16:01
Bericht van het Audio Creative front: de nadruk zal liggen op analoge weergave, en ze werken aan 2 speakersystemen die hopelijk klaar zijn tegen die tijd zodat ze gedemonstreerd kunnen worden. Ook werken ze aan een nieuwe versterkerlijn kit die indien klaar is ook gedemonstreerd zal worden. Verder zou ik het waarderen als er een beetje met respect gereageerd wordt naar anderen die moeite nemen een auto vol spullen mee te nemen, ook al is dit (semi) commercieel bedoelt. Kritiek hebben mag en is goed, maar doe het dan ook onderbouwd ofzo ..
Zelf neem ik mijn Voyager set mee, preamp met 2 300B eindblokken voor een demo
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... it=voyager .
Luidsprekers worden denk ik de Refmon's omdat die goed te verslepen zijn, huiskamer speakers laat ik hier staan.
Bron wordt een Thorens TD150
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... ilit=td150
Bijlagen
DSC00680.jpg (18.67 KiB) 217 keer bekeken
img.jpg (24.21 KiB) 216 keer bekeken
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 04 jan 2015, 17:20
Ik kom ook even buurten.