Opruiming
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Opruiming
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed kan herinneren hoe de geluidsbeleving was... ik zit wel te luisteren zie ik
kan betekenen dat het onopvallend goed was of dat het juist onopvallend onopvallend was 
Re: Opruiming
Nog een ontwerpje voor de Alpair 10
http://www.wodendesign.com/Silbury.html
http://www.wodendesign.com/Silbury.html
Re: Opruiming
Ik geloof dat HoMer niet zo tevreden was over het resultaat, maar begreep ook dat de speakers nog niet helemaal af waren. In ieder geval was de lijm nog niet droogBarry2001 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed kan herinneren hoe de geluidsbeleving was... ik zit wel te luisteren zie ikkan betekenen dat het onopvallend goed was of dat het juist onopvallend onopvallend was
Re: Opruiming
Het was volgens mij ook niet de juiste kast voor zijn units. De units klonken perfect in mid/hoog, de kast klonk goed in het laag, maar het een sloot niet op het ander aan (laag te zacht).
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Opruiming
Komt er ooit weer een 15 inch subwoofer, het duurt nu al weer jaren.Juoigâ schreef:tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Opruiming
om t in goed neo-Nederlands te zeggen: "don't hold your breath"bas focal m180 schreef:Komt er ooit weer een 15 inch subwoofer, het duurt nu al weer jaren.Juoigâ schreef:tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Opruiming
Tommy schreef:Ik heb je een PB gestuurd met een bestelling voor de SDX12!![]()
