Hier is mijn kleine koptelefoon ampje gebouwd rond de ecl82 en 6n2vep.
Het is een kleine amp van ongeveer 4,5watt.
Ik ben ertoe gekomen na de vondst van oude PHILIPS chassis (tv) K8.
De pcl 86 werdt hier voor het geluid gebruikt , via een kleine trafo werdt hier een speaker gevoedt.
Omdat de trafo's nogal klein zijn en omdat ik er toch vier had heb ik er voor gekozen om twee ecl82 paralel te zetten.
hier onder volgen de plaatjes op http://www.nl3prc.nl/ecl82_amp/index.html staat ook nog wat info
In het topic Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev kunt uw al uw vragen en of opmerkingen plaatsen.
ECL 82 Amplifier
Moderator: Beheerdersteam
ECL 82 Amplifier
- Bijlagen
Re: ECL 82 Amplifier
Ik weet het is een tijdje geleden maar hier nog een sim die ik heb gedraaid
- Bijlagen
-
- ecl82-single-end-project-005.zip
- (99.68 KiB) 157 keer gedownload
