Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Marp »

Als pjotr ergens een enorme neerbuigendheid en arrogantie van forumprutser in denkt te zien, passen we gewoon die omschrijving aan. Aan zoiets wil ik geen woorden vuilmaken. Het is hem ongetwijfeld ontgaan dat ik evengoed topics van een medemod en van mezelf heb onderverdeeld.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Ivo »

Wat een gedoe weer...
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Marp »

Tja Ivo, het gewone "menszijn" lijkt zo nu en dan zijn hoogtijdagen te hebben gehad....
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Marp »

ds23man schreef:
Kijk, dat bedoel ik nou....

Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Het tijdelijk linkje op de indexpagina kan wat verwarring hebben gewekt. Die werd daar even als herkenningspunt weergegeven voor het geval iemand tevergeefs naar het woord Kantine zou blijven speuren. Buiten de off-topicsectie zie je inderdaad niet dat daarbinnen onmiddelijk de kantine verschijnt of verdwijnt. Inmiddels heeft waarschijnlijk niemand meer een "wegwijzer" nodig, dus hij is nu uitgeschakeld.
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Als je dat nou een volgende keer doorcommuniceert naar mij of een ander teamlid, kijken we er gewoon even naar. Voor actieve onderwerpen moet in de instellingen van elk (sub)forum specifiek worden aangegeven of de onderwerpen daarvan getoond mogen worden. Het is heel goed mogelijk dat tussen al die instellingen een vinkje mist. Is zoiets bekend, dan is het geen moeite om dat voor je te fiksen. ;)
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Marp schreef:
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Als je dat nou een volgende keer doorcommuniceert naar mij of een ander teamlid, kijken we er gewoon even naar. Voor actieve onderwerpen moet in de instellingen van elk (sub)forum specifiek worden aangegeven of de onderwerpen daarvan getoond mogen worden. Het is heel goed mogelijk dat tussen al die instellingen een vinkje mist. Is zoiets bekend, dan is het geen moeite om dat voor je te fiksen. ;)
Het doel van die actieve onderwerpen knop ontging mij een beetje, maar omdat toon nieuwe berichten gewoon alles laat zien heb ik daar verder nooit bij stil gestaan.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Leeuwarden »

Marp schreef:
Tja Ivo, het gewone "menszijn" lijkt zo nu en dan zijn hoogtijdagen te hebben gehad....
Tja, dat laat je ook gebeuren natuurlijk. Ik neem aan dat als je de reactie van Pjotr leest, je best begrijpt wat hij bedoeld.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Marp »

Dat ging niet over pjotr. Het misverstand dat bij hem is gewekt, is aangepakt. Dit was een heel algemene uiting die verder strekt dan dit topic, dit forum of zelfs internet. Niet iets om verder ergens aan te worden gekoppeld.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Leeuwarden »

Dan vat ik zijn tekst kennelijk anders op als jou. Desalniettemin denk ik dat jij nog steeds begrijpt wat ik bedoel.
Daar wilde ik het eigenlijk ook bij laten en het overlaten aan jullie wijsheid.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Pjotr »

Marp schreef:
Dat ging niet over pjotr. Het misverstand dat bij hem is gewekt, is aangepakt. Dit was een heel algemene uiting die verder strekt dan dit topic, dit forum of zelfs internet. Niet iets om verder ergens aan te worden gekoppeld.
Laat er geen misverstand over bestaan dat er bij mij geen misverstand is dat het niet aangaat dat beheer persoonlijke frustraties op de gevel van het forum gaat schilderen.

Verder alle respect en waardering voor beheer voor het werk dat verzet wordt voor het goed laten lopen van het forum.

(Al heb ik soms de indruk dat er nog al eens gemierd wordt in de marge wat het voor de gebruikers er niet gezelliger en overzichtelijker op maakt.)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Henkjan »

het is misschien een verrassing, maar ook beheerders zijn maar mensen met bijbehorende nadelen :bakkie:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Pjotr »

Henkjan schreef:
het is misschien een verrassing, maar ook beheerders zijn maar mensen met bijbehorende nadelen :bakkie:
Voor mij is dat i.i.g geen verrassing, anders zou ik sowieso er geen moeite voor doen om te reageren. Misschien kan beheer eens bezien of ze zelf ook op die manier tegen de "grootste raddraaiers" aan kunnen kijken? :D
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door FR_Aad »

Ik was in eerste instantie niet van plan om mee te mopperen maar doe het nu toch: Ik kan de oude kantine niet meer vinden!!!!!

Ik erger mij liever aan cavia's dan dit :evil:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Speciaal voor Aad met de groeten van Wallo:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 83&t=21328
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Marp »

Op dezelfde plaats waar je hem zondag als een van de eersten activeerde Aad.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door FR_Aad »

Ja, zondag wel maar nu niet. :(
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door FR_Aad »

Schiet mij maar lek. Nu staat hij boven de zandbak. Dat was net echt leeg.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Wowly »

Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Peter, ik snap het niet, wat of wie bedoel je nu met forumprutser?

Daarbij, wie beschuldig je nu van neerbuigendheid en arrogantie jegens de forummers?

Ik zou dat graag duidelijk willen hebben. Anders wordt het zo'n onduidelijke discussie en weet ik niet wie of wat moet reageren.....

Met onweerstaanbare drang denk ik dat wel duidelijk is hier de inbreng wordt bedoeld van off-topic reply's die door velen niet gewaardeerd worden, onder andere door mezelf. Goede zaak dat bezoekers die voor de zelfbouwaudio komen niet worden verveeld door onze fanclub van Guinese biggetjes. Mocht je dat echter toch niet willen missen is het een kleine moeite om je op dat deel te abonneren. Ik zou zeggen; wat wil je nog meer?????


Jan
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Marp schreef:
Op dezelfde plaats waar je hem zondag als een van de eersten activeerde Aad.
Eigenlijk vindt ik deze opmerking een ernstige inbreuk op de privacy van Aad........

Wordt dit de nieuwe tendens op dit forum????
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Wowly schreef:
Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Peter, ik snap het niet, wat of wie bedoel je nu met forumprutser?

Daarbij, wie beschuldig je nu van neerbuigendheid en arrogantie jegens de forummers?

Ik zou dat graag duidelijk willen hebben. Anders wordt het zo'n onduidelijke discussie en weet ik niet wie of wat moet reageren.....

Met onweerstaanbare drang denk ik dat wel duidelijk is hier de inbreng wordt bedoeld van off-topic reply's die door velen niet gewaardeerd worden, onder andere door mezelf. Goede zaak dat bezoekers die voor de zelfbouwaudio komen niet worden verveeld door onze fanclub van Guinese biggetjes. Mocht je dat echter toch niet willen missen is het een kleine moeite om je op dat deel te abonneren. Ik zou zeggen; wat wil je nog meer?????


Jan
Sjongejonge Jan, op deze manier ga je de discussie hier echt op scherp zetten...........

Vraag mij inmiddels af of we wel zo blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen, of heeft het vertrek van Jeroen met het inmiddels opgestarte beleid te maken?
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Bart_M »

Moet er nu op elke slak zout worden gelegd? [-(

Dan kan ik "Vraag mij inmiddels af of we wel zo blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen" ook heel verkeerd opvatten, maar ik ga er vanuit dat je dat niet bedoeld!

Geef elkaar nou eens een beetje ruimte, of is het uiteindelijk krijgen van gelijk door allerlei niet relevante zaken erbij te halen belangrijker dan een leuk forum?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Wowly »

ds23man schreef:
Sjongejonge Jan, op deze manier ga je de discussie hier echt op scherp zetten...........

Vraag mij inmiddels af of we wel zo blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen, of heeft het vertrek van Jeroen met het inmiddels opgestarte beleid te maken?
Welke discussie? Mag ik niet eens meer vragen wat er nu precies bedoeld wordt? Ik snap gewoon soms zaken niet.
Zo snap ik ook totaal niet wat je nu bedoeld met of we blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen?
En wat bedoel je nu met je suggestie of het vertrek van jeroen te maken heeft met het opgestarte beleid?
Ik neem aan dat je gelezen hebt waarom jeroen is gestopt met modereren, waarom dan die suggestie?

Persoonlijk ben ik helemaal niet blij dat jeroen is gestopt met modereren, dus als je bedoeld te zeggen dat JIJ blij bent met het feit dat jeroen is gestopt met modereren dan kan ik dat nog wel accepteren. Ben dan ook benieuwd wie er dan nog meer blij is met het feit dat jeroen is gestopt.

Er wordt hier veel om zaken heen gedraaid, met algemeenheden gegooid. Dat maakt het voor mij lastig om nu te zien wat ze precies bedoelen. Vragen om opheldering mag dan toch wel?

Please
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Jan en Bart,

Gezien jullie voorgaande reacties kan ik eigenlijk maar 1 conclusie trekken:

Dit forum is de afgelopen jaren voor 95% gemodereerd door Jeroen......

Dat een oewebmaster publiekelijk bekend maakt dat een forumlid als eerste zich aanmeld als kantinelid kan ook niet bepaald door de beugel.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Bart_M »

ds23man schreef:
Jan en Bart,

Gezien jullie voorgaande reacties kan ik eigenlijk maar 1 conclusie trekken:

Dit forum is de afgelopen jaren voor 95% gemodereerd door Jeroen......
:-$
Dat een oewebmaster publiekelijk bekend maakt dat een forumlid als eerste zich aanmeld als kantinelid kan ook niet bepaald door de beugel.
En jij valt hier harder over dan het betreffende lid.... :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Wowly »

Ik denk dat je bij de recherche moet gaan werken, jouw deductieve skills zijn echt onnavolgbaar.

En waarom kan dat niet door de beugel? Stél nou dat het de eerste was? Waarom zou Mario het anders zeggen?
Please, heb nou toch eens vertrouwen in de mods. We doen gewoon ons best om iedereen terwille te zijn, maar het lijkt voor jou nooit genoeg.
En als je het zo belangrijk vind waarom jeroen is vertrokken, waarom vraag je het hém niet. Dan hoeven wij tenminste niet al die tijd jou insinuaties te replyen.

Mijn vraag aan jou is:

Wat wil je nou van ons????

Zeg het gewoon rechtuit, ik wordt moe van al dat gedraai.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door FR_Aad »

Ik heb al bijna spijt van mijn vorige berichtje.

Even voor de duidelijkheid.
Als ik mijn bedenkingen over Marp's integriteit heb dan meld ik hem dat wel in een persoonlijk berichtje. Indeze is er mijn ogen niets wat jullie niet hoeven te weten. (Anders dan dat ik zondagochtend eerder wakker was)

Misschien had ik het niet zo neergezet als Marp. Ik weet het niet, ik ben geen mod.
Maar zoals Henkjan als schreef, beheerders zijn maar mensen met bijbehorende nadelen :bakkie:

Misschien allemaal weer over naar de orde van de dag?
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”