Versterker bouwen met 4% kennis
Moderator: Beheerdersteam
Koper staat zeker heel mooi bij deze houtsoort. Ik houd echter niet van zilver- en koperkleurig bij elkaar, dus dat wordt 'm niet icm de volumeknop.amanda schreef:Ik zou messing of koper nemen, geeft een mooie warme uitstraling met het hout.
Of misschien een carbonfiber plaatje om het technische/hitec te benadrukken?
Maar dat carbonfibre vind ik een goed idee. Daar ga ik eens even naar kijken
Maar dat maakt het volgens mij niet goedkoper. Ik heb zoiets nog nooit gedaan, maar ik neem aan dat je dan een grondplaatje van 't een of 't ander moet inrollen met epoxyhars, de vezelmat erop leggen, en dan nog een paar keer erover met epoxy. Daarna polijsten?
Bij Polyservice hebben ze van die matten, die kosten 40 euro. Dan nog kunsthars erbij...
Bij Polyservice hebben ze van die matten, die kosten 40 euro. Dan nog kunsthars erbij...
Dit zou een mooie moeten zijn volgens die site. Is echter behoorlijk aan de prijs, zeker voor fake. Ik wil trouwens niet zo'n namaakcarbon op mijn versterker.
Maar goed, het is ook geen must ofzo. Ik vond het een goed idee van Amanda, maar als het niet haalbaar is dan verzinnen we toch gewoon wat anders
Maar goed, het is ook geen must ofzo. Ik vond het een goed idee van Amanda, maar als het niet haalbaar is dan verzinnen we toch gewoon wat anders
Hier een tweetal plaatjes van een lekker stukje hobbypriegelgepruts.
De leds branden hier op een overbodig geworden lader van een mobieltje.
Ze werden verkocht als roze leds. Ze branden idd een paar minuten roze, maar zodra ze zijn 'ingebrand', zijn ze meer paars. Nou ja, de vrouw des huizes heeft gezien dat ze eerst roze waren, dus ze weet dat de waf-goodwill er is
De leds branden hier op een overbodig geworden lader van een mobieltje.
Ze werden verkocht als roze leds. Ze branden idd een paar minuten roze, maar zodra ze zijn 'ingebrand', zijn ze meer paars. Nou ja, de vrouw des huizes heeft gezien dat ze eerst roze waren, dus ze weet dat de waf-goodwill er is
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Dan zou ik eerder een mooi PWM of geprogrammeerd circitje nemen om het vloeiend over te laten gaan.Implo schreef:Of, met een aantal astabiele multiibratoren (afhankelijk van het aantal kleuren, elke minuut andersb_force schreef:multicolour, elke dag weer anders
Multiibratoren zijn al jaren niet meer hip joh! Zoooo ouderwets
Maar wel errug simpelb_force schreef:Dan zou ik eerder een mooi PWM of geprogrammeerd circitje nemen om het vloeiend over te laten gaan.Implo schreef:Of, met een aantal astabiele multiibratoren (afhankelijk van het aantal kleuren, elke minuut andersb_force schreef:multicolour, elke dag weer anders
Multiibratoren zijn al jaren niet meer hip joh! Zoooo ouderwets![]()
