Project 09 een TBSpeaker.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Een luidspreker met een dashboard ?
Ga je een gitaar combo bouwen ?
Ga je een gitaar combo bouwen ?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Of nog erger:ds23man schreef:
Edit: Dit is overigens plastidip. En een paar potten Gamma verf.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Wat doet die knappe man in zo'n lelijke wagen ?pappaleo schreef:Of nog erger:ds23man schreef:![]()
![]()
Edit: Dit is overigens plastidip. En een paar potten Gamma verf.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
ds23man schreef:Hoezo? Weet jij wat Leo in zijn dashboardkastje meeneemt?![]()
Ik laat Dre alleen maar zien hoe plastidip er op grote oppervlakken uit ziet.
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 12 aug 2014, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Zelfs naar luisterdagen.dre schreef:Zou die een paar van die zakratten meenemen dan?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Dempt beter dan twaronds23man schreef:Zelfs naar luisterdagen.dre schreef:Zou die een paar van die zakratten meenemen dan?
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Leobus is de man van de Twaron, hoeveel heeft hij er dan wel niet thuis in hokken zitten?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Net zoveel als jij smurfenkraantjes in je speeldoos hebt zittenWalt schreef:Leobus is de man van de Twaron, hoeveel heeft hij er dan wel niet thuis in hokken zitten?
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Speciaal voor Wouter heb ik de voet iets aangepast.wouter schreef:JEG
Zelf ben ik er zeer content mee in ieder geval.
De drivers zitten in de kast en ik hoop dit weekend tijd te hebben om een wat eerste metingen te verrichten.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden: JEG of jeg
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Ja die Wouter heeft zijn lesje psychologische oorlogsvoering goed geleerd. 
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Waarom?
Ik vind het meer dan prima als iemand iets niet fraai vind.
Tja,dat ik daar dan graag de draak mee steek........
Ik vind het meer dan prima als iemand iets niet fraai vind.
Tja,dat ik daar dan graag de draak mee steek........
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Vanmiddag al even wat zitten filteren:zo op het eerste gezicht lijkt een spoel van 2.2mH goed in de richting te zitten......
Met nog €53 voor een filter lijkt het een 1.0mm spoel te gaan worden.
Morgen maar weer eens een stukje aan klooien.
Met nog €53 voor een filter lijkt het een 1.0mm spoel te gaan worden.
Morgen maar weer eens een stukje aan klooien.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Vanmiddag nog even wat zitten testen,maar wat een bak laag komt er uit die dingen!
Eens kijken of ik dat in de hand kan gaan houden.
Als ik het goed begrepen heb kun je aan de impedantie meting zie of de afstemming van de poort o.k. is toch?
Eens kijken of ik dat in de hand kan gaan houden.
Als ik het goed begrepen heb kun je aan de impedantie meting zie of de afstemming van de poort o.k. is toch?
