Dennis

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
DennisD
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 aug 2014, 8:46

Dennis

Bericht door DennisD »

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik me ook even voorstellen op dit forum. Mijn naam is Dennis, ik ben 29 jaar en kom uit Enschede. Veel ervaring met het zelf bouwen van audio heb ik nog niet, maar sinds ik de afgelopen maand met m'n niet werkende installatie aan het prutsen ben gegaan en hem weer aan de praat heb gekregen, ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in audio-systemen. In de toekomst wil ik graag voor mijn digitale piano een goed geluidssysteempje in elkaar zetten. De ingebouwde boxjes klinken namelijk nogal blikkerig. Maar goed, dat zien we de komende tijd wel! Op dit forum hoop ik van de kennis en ervaringen van anderen gebruik te kunnen maken en zo nu en dan een vraagje te kunnen stellen.

Groet, Dennis :)
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Dennis

Bericht door wouter »

Dag Dennis,

Welkom!

Zelf heb ik onlangs een Yamaha CP300 aangeschaft voor podium werk en ik laat de onboard speakers aanstaan en gebruik een hoofdtelefoon. Als ik de speakers uitzet mis ik het gevoel dat je via je vingertoppen krijgt. De CP300 heeft gigantisch krachtige speakers dus dat ding geeft mooie trillingen door.

Wellicht kun je eens uitproberen of dat bij jou ook kan, hoofdtelefoon en onboard speakers. Ik kan je het aanraden vanwege de beleving.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dennis

Bericht door ray5150 »

Welkom, Dennis, veel leesplezier toegewenst. :D
Plaats reactie