Hebben we hier ergens op het forum een overzicht met goede en slechte (voedings) elco's?
Ik beland wel eens op het badcaps forum maar dat gaat over pc's en dergelijke dus niet altijd relevant.
Badcaps oid?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Badcaps oid?
Bij mijn weten niet. op merken als bijvoorbeeld Panasonic, Elna, Sanyo, Rubycon, Nippon, kun je wel vertrouwen.
Wel is het van belang om te letten op bepaalde eisen, fabrikanten maken dan ook verschillende series voor verschillende eisen.
Maar voor de meeste audioschakelingen luistert het niet zo nauw.
Bij gebruik in SMPS is een heel ander verhaal.
Wel is het van belang om te letten op bepaalde eisen, fabrikanten maken dan ook verschillende series voor verschillende eisen.
Maar voor de meeste audioschakelingen luistert het niet zo nauw.
Bij gebruik in SMPS is een heel ander verhaal.
Okay, want ik kom in apparatuur van bijvoorbeeld Sovereign condensators van Samwha en Capxon tegen. Die staan nou niet bepaald goed bekend. De apparatuur zelf wel.
Die worden daar wel gebruikt in reguliere voedingen.
Met m'n Kemets (ex Rifa in dit geval) zit ik wel prima zag ik maar ik ga wel meer nodig hebben en wil wel iets bouwen wat vele jaren mee kan gaan.
Die worden daar wel gebruikt in reguliere voedingen.
Met m'n Kemets (ex Rifa in dit geval) zit ik wel prima zag ik maar ik ga wel meer nodig hebben en wil wel iets bouwen wat vele jaren mee kan gaan.
Ja, en Sovereign is geen commercieel bedrijf waar geld verdiend moet worden ?
Voorbeeld uit het verleden op het forum, een Aaron versterker van 2500 euro. allemaal basic spul van de onderdelen boer om de hoek. niks fancy.
Veel fabrikanten boeit het niet echt wat voor spullen erin zitten, als de reparaties binnen garantie de spuigaten gaan uitlopen gaat men eens naar een ander merk onderdelen kijken.
voor rest is de inkoopsprijs leidend.
Voorbeeld uit het verleden op het forum, een Aaron versterker van 2500 euro. allemaal basic spul van de onderdelen boer om de hoek. niks fancy.
Veel fabrikanten boeit het niet echt wat voor spullen erin zitten, als de reparaties binnen garantie de spuigaten gaan uitlopen gaat men eens naar een ander merk onderdelen kijken.
voor rest is de inkoopsprijs leidend.