Elektor Audio Special 2009

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Elektor Audio Special 2009

Bericht door SSassen »

Beste forumleden,

Namens Elektor ben ik (wederom) eindredacteur voor de rond het eind van dit jaar te verschijnen vierde editie van de Audio Special. De Audio Special zal netzoals afgelopen jaren een aantal ontwerpen bevatten voor zelfbouw audio. Hierbij komt een zo breed mogelijk scala aan ontwerpen aan bod; met zowel halfgeleiders als buizen en luidsprekerontwerpen variëerend van eenvoudig tot redelijk complex.

Netzoals voorgaande jaren zijn we op zoek naar auteurs die een goed onderbouwd artikel kunnen schrijven over een zelfbouw ontwerp of achtergrond artikel. De deadline voor 't aanleveren van een artikel ligt op half Augustus, dus d'r zijn nog enige maanden te gaan.

Eventuele gegadigden mij s.v.p. contacteren per PB of email op ssassen@hardwareanalysis.com

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

8) ha, Sander is weer geland 8)

mooi dat de special een blijvertje geworden is!
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Bericht door scanspeakman »

Ik kijk er al weer naar uit!

Scanspeakman
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Niemand? Gezien 't aantal zelfbouwontwerpen dat hier 't afgelopen jaar de revue is gepasseerd is d'r toch wel iemand z'n ontwerp in een artikel wil verwerken?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Bericht door fluppie »

De LM3886 poweramp van Soundexcel ? Die is alweer toe aan een 2e revisie, met µC sturing voor inschakelvertraging, dc-protectie etc.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=7474

Iets van een Lampucera ?

viewtopic.php?t=7245 & http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=8506
Plaats reactie