serververhuizing

Verouderde mededelingen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

serververhuizing

Bericht door Henkjan »

Zeer binnenkort verhuizen we naar een nieuwe server, en zal het forum tijdens de verhuizing dus even uit de lucht zijn.

Zodra dit ingepland is, zullen we de datum en tijd hiervan doorgeven.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: serververhuizing

Bericht door Henkjan »

Als alles gaat zoals gepland zal de verhuizing vanavond plaatsvinden. Zo kort na 22:00 gaat t forum dan ff op zwart, en dan zou zodra alle DNS servers de nieuwe IP adressen hebben verwerkt het forum verder gaan op de nieuwe server. We hopen de "blackout" zo kort mogelijk te houden, maar we zijn hier afhankelijk van de diverse hosting firma's (en ook van jullie internetproviders) en hoe snel de IP adres wijzigingen worden doorgezet.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: serververhuizing

Bericht door Marp »

We vernamen dat de DNS-server vandaag niet wordt omgezet, dus vanavond blijft alles bij het oude.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: serververhuizing

Bericht door Henkjan »

Vanavond gaat t gebeuren :rock:

Om 20:00 zal het forum off-line gaan en gaan we de recente data overzetten. Later in de avond komen we dan weer online vanaf de nieuwe server.

:!: Het kan, doordat niet alle DNS-servers even snel worden bijgewerkt door de providers, dat zelfbouwaudio.nl nog een tijdje naar de oude server blijft wijzen, in dat geval gebruik je gewoon zelfbouwaudio.be dat wijst nu al naar de nieuwe server.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: serververhuizing

Bericht door Marp »

We zitten nu op de nieuwe locatie. Als het goed is werkt alles weer naar behoren.
Gesloten