Zeer binnenkort verhuizen we naar een nieuwe server, en zal het forum tijdens de verhuizing dus even uit de lucht zijn.
Zodra dit ingepland is, zullen we de datum en tijd hiervan doorgeven.
serververhuizing
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: serververhuizing
Als alles gaat zoals gepland zal de verhuizing vanavond plaatsvinden. Zo kort na 22:00 gaat t forum dan ff op zwart, en dan zou zodra alle DNS servers de nieuwe IP adressen hebben verwerkt het forum verder gaan op de nieuwe server. We hopen de "blackout" zo kort mogelijk te houden, maar we zijn hier afhankelijk van de diverse hosting firma's (en ook van jullie internetproviders) en hoe snel de IP adres wijzigingen worden doorgezet.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: serververhuizing
We vernamen dat de DNS-server vandaag niet wordt omgezet, dus vanavond blijft alles bij het oude.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: serververhuizing
Vanavond gaat t gebeuren
Om 20:00 zal het forum off-line gaan en gaan we de recente data overzetten. Later in de avond komen we dan weer online vanaf de nieuwe server.
Het kan, doordat niet alle DNS-servers even snel worden bijgewerkt door de providers, dat zelfbouwaudio.nl nog een tijdje naar de oude server blijft wijzen, in dat geval gebruik je gewoon zelfbouwaudio.be dat wijst nu al naar de nieuwe server.
Om 20:00 zal het forum off-line gaan en gaan we de recente data overzetten. Later in de avond komen we dan weer online vanaf de nieuwe server.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: serververhuizing
We zitten nu op de nieuwe locatie. Als het goed is werkt alles weer naar behoren.
