Smilies (opm: MSIE11 bug)
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Smilies (opm: MSIE11 bug)
vooruit dan maards23man schreef:Hehe....Nou Bouncie er nog bij.....
Re: Smilies (opm: MSIE11 bug)
Ja zeg, zitten er nog niet genoeg scheuren in je schuur. Straks krijgt HJ nog een schadeclaim aan zijn broek van jeds23man schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon ie nog kleiner?![]()
B.t.w. Ik heb die neuroot maar geblocked, Het is geen doen met de herrieschopper ongevraagd naast het edit venster, dus mij maakt het verder niet uit
