nominatietopic is hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=19683
bron van het jaar 2013 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: bron van het jaar 2013 - stemmen maar
Links en plaatjes:

eigenbouw draaitafel van Bartarie

De reis van Hannesie in de wereld van de framboos
Opm: de zoektocht van Hannesie laat zich niet in een plaatje laat vatten, dus het plaatje van zijn behuisde Raspberry Pi is niet geheel representief daarvoor.
eigenbouw draaitafel van Bartarie
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos
Opm: de zoektocht van Hannesie laat zich niet in een plaatje laat vatten, dus het plaatje van zijn behuisde Raspberry Pi is niet geheel representief daarvoor.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2013 - stemmen maar
en analoog heeft digitaal achter zich gelaten, gefeliciteerd Bartarie!
kom je nu naar Alphen?
kom je nu naar Alphen?
Re: bron van het jaar 2013 - stemmen maar
Jongens mijn excuses voor de late reactie,
Ik ben niet echt iemand die hele dagen het forum bespeurd.
Echt enorm bedankt voor de complimenten, de draaitafel heeft me al heel wat plezierige uurtjes bezorgt.
Niet alleen een Phonodude is in aanbouw maar ook nog een ander project, als jullie het leuk vinden wil ik hier ook meer over vertellen.
Echter doe ik dat wel als het project pas klaar is, dat vind ik zelf plezieriger werken.
Ook is de tijd van het Race seizoen weer aangebroken, een tijd die voor mij toch ook heel erg belangrijk is en veel tijd kost.
Nogmaals bedankt,
TO BE CONTINUED!!!
Ik ben niet echt iemand die hele dagen het forum bespeurd.
Echt enorm bedankt voor de complimenten, de draaitafel heeft me al heel wat plezierige uurtjes bezorgt.
Niet alleen een Phonodude is in aanbouw maar ook nog een ander project, als jullie het leuk vinden wil ik hier ook meer over vertellen.
Echter doe ik dat wel als het project pas klaar is, dat vind ik zelf plezieriger werken.
Ook is de tijd van het Race seizoen weer aangebroken, een tijd die voor mij toch ook heel erg belangrijk is en veel tijd kost.
Nogmaals bedankt,
TO BE CONTINUED!!!
