Hallo allemaal,
Ik ben een totale leek als het op drivers enzo aankomt maar ik knutsel wel heel graag en heb al veel met MDF en dergelijke gewerkt.
Ik heb recent een basis-receiver (Onkyo Tx NR 525) gekocht en een 5.0 luidsprekerset (Jamo 426 hcs 3).
Ik zou nu zelf graag een subwoofer bouwen om deze mooi te kunnen laten opgaan in de totaal opstelling van TV en audio.
Wie kan mij een simpele woofer aanraden gelet op mijn wensen qua speakerbox: rechthoekig, woofer en eventueel basreflexbuis gericht naar de luisteraar. Dit zou een actieve woofer moeten worden gelet op de uitgangen van mijn reciever. Maximum afmetingen kist: 55cm breed - 25cm hoog - 50cm diep. Ik zou dit kistje willen plaatsen onder een tablet waar de TV en de fronts en center op staan.
Voor de exacte maatbepaling van de kist zal ik dat moeten (laten) berekenen in een daarvoor voorzien programma waarschijnlijk.
Alvast bedankt
welke subwoofer gebruiken
Moderator: Beheerdersteam
Re: welke subwoofer gebruiken
Als je Duits een beetje OK is: in de laatste Klang&Ton staat een aardig ontwerp dat volgens mij precies past. En kijk anders eens bij het merk Mivoc. Je hebt immers ook een versterker nodig.