Hypex UCD Probleem
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex UCD Probleem
Mwoah, een flatscreen TV is na een jaar of 4, 5 al stokoud, en niet meer te repareren om dat er na een paar jaar geen onderdelen meer voor te krijgen te zijn...
-
Audiolicious
Dat geldt natuurlijk niet voor een Hypex UcD, daarin zitten gewoon regulier verkrijgbare onderdelen, geen complexe ASICs of MCUs die specifiek voor een bepaald product zijn ontwikkeld/geprogrammeerd.ray5150 schreef:Mwoah, een flatscreen TV is na een jaar of 4, 5 al stokoud, en niet meer te repareren om dat er na een paar jaar geen onderdelen meer voor te krijgen te zijn...
Audiolicious schreef:Dat geldt natuurlijk niet voor een Hypex UcD, daarin zitten gewoon regulier verkrijgbare onderdelen, geen complexe ASICs of MCUs die specifiek voor een bepaald product zijn ontwikkeld/geprogrammeerd.ray5150 schreef:Mwoah, een flatscreen TV is na een jaar of 4, 5 al stokoud, en niet meer te repareren om dat er na een paar jaar geen onderdelen meer voor te krijgen te zijn...
als je maar betaald dan is uiteindelijk alles te repareren, maar ja je hebt ook nog zoiets als een economische levensduur
De complete versterker is een zelfbouwproduct, de gebruikte modules zijn dat niet.ds23man schreef:Hou je er wel rekening mee dat het een zelfbouwproduct is?????
Een verwachte levensduur van 5 jaar is mij ook iets te kort voor een versterker.
Gelukkig zijn de modules niet zo duur dat het echt over en uit is wanneer ze de geest geven maar vertrouwen geeft het niet.
Bij LCD tv's heb ik dat gevoel eigenlijk helemaal niet, als die na 5 jaar poef! zegt kijk ik daar niet gek van op. Vreemd he?
Nou wil ik ook niet meer uitgeven dan een 500,- voor een televisie en tegenwoordig is dat genoeg voor wat wij er mee willen.