C-Horn van Andrew Tilsley

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

audiomanics schreef:
DKM schreef:
maar waar haal je die combi vandaan?
De gemiddelde, zichzelf respecterende, ijzerboer heeft dat gewoon op voorraad..
Mocht het een probleem zijn, dan wil ik wel even voor je naar mijn handelaar toe fietsen (Buijtendijk in Den Helder)
Zeg niet dat het de goedkoopste oplossing is, maar die RVS boutjes kun je wel hoogglans polijsten.

Kees

Rob had ook wat moois, in een soortgelijke constructie. Ook toen vreesde ik de uitboren van de huidige 5mm gaten. (Ivm scheuren)
De trespa schroeven zien er daarentegen veiliger uit. Meer vlees en ook vlak tov uitboren...

speakerkabel moet ik ook nog kopen. En gezien dit later niet meer te upgraden is, zit ik al op marktplaats te loeren..
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door audiomanics »

Valt wel mee met dat breken van plexiglas, zeker als je de gegoten variant hebt (Cast Acryl). Je moet de boel ook niet kwartslag voor afbreken aandraaien. En met dat rubbertje er onder zal dat niet gebeuren..
En je speakerkabel niet meer kunnen upgraden? waarom gebruik je dan schroeven om dat plexiglas te monteren??
Het boren in plexiglas is trouwens het meest enge.. Zorg dat je boor niet gaat happen en anders is het misschien de mooiste en beste oplossing om dat op het machien van Rob te doen.. Frezen kan zo mooi gaan en dan kun je ook hele mooie verzonken gaten laten maken. Polijsten kun je dan zelf wel weer met je Makita..
(had je de wijziging op mijn vorige post gezien?)

Kees
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

audiomanics schreef:
Valt wel mee met dat breken van plexiglas, zeker als je de gegoten variant hebt (Cast Acryl). Je moet de boel ook niet kwartslag voor afbreken aandraaien. En met dat rubbertje er onder zal dat niet gebeuren..
En je speakerkabel niet meer kunnen upgraden? waarom gebruik je dan schroeven om dat plexiglas te monteren??
Het boren in plexiglas is trouwens het meest enge.. Zorg dat je boor niet gaat happen en anders is het misschien de mooiste en beste oplossing om dat op het machien van Rob te doen.. Frezen kan zo mooi gaan en dan kun je ook hele mooie verzonken gaten laten maken. Polijsten kun je dan zelf wel weer met je Makita..
(had je de wijziging op mijn vorige post gezien?)

Kees
Plexiglas is inmiddels gelaserd. Daarbij is het niet mogelijk om verzonken gaten te maken. Nafrezen lijkt me dan ook niet mogelijk.
Vandaar dat ik er tegenop zie om in het plexiglas te boren. Van alle opties zijn de trespaschroeven het veiligst.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door audiomanics »

DKM schreef:
Nafrezen lijkt me dan ook niet mogelijk.
Als er al een gat zit is het nafrezen en het maken van een kamertje echt een peulenschilletje:
Je hebt de DXF van dat zij paneel en daar staan de gaten ook op.. die kun je heel prima gebruiken om de freesmachine uit te lijnen.. heb ik zat gedaan namelijk.
DKM schreef:
Van alle opties zijn de trespaschroeven het veiligst.
Maar geen kroon op je werk... IMHO

Kees
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

audiomanics schreef:
DKM schreef:
Nafrezen lijkt me dan ook niet mogelijk.
Als er al een gat zit is het nafrezen en het maken van een kamertje echt een peulenschilletje:
Je hebt de DXF van dat zij paneel en daar staan de gaten ook op.. die kun je heel prima gebruiken om de freesmachine uit te lijnen.. heb ik zat gedaan namelijk.
DKM schreef:
Van alle opties zijn de trespaschroeven het veiligst.
Maar geen kroon op je werk... IMHO

Kees

Ik zal het met Rob er over hebben, zoals het ernaar uit ziet zit daar het belangrijkste en meeste werk in, relatief is dit niet de moeilijkste van het forum...


Ben trouwens de d55 nagaoka maar het bouwen om de fostex 206 te horen in een normale behuizing. Heb ik ook wat te doen...
Ze vallen echter erg groot uit
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

Ik heb een kabelsetje op mp gescoord. Dacht deze zonder tussenkomst van terminals maar direct van speaker naar versterker in te zetten.
Dacht met 10m dat ik wel uit de voeten zou moeten kunnen. Het is 11 geworden. schaar erin en klaar... :D

Ik had zelf al eens 4mm2 in mijn handen gehad en kwam dus vanDamme speakerkabel tegen, welliswaar 6mm2 maar ja dikker is niet erg toch??

Maar het zijn wel snoepveters hoor Jesus... Ben benieuwd wat Rob gaat zeggen :hide:
Als er geen opschrift op zou staan, dan zou ik zweren dat dit een caraudio voedingskabel zou zijn (zou je de strengen plus en min niet zien).
Bijlagen
VanDamme.jpg
Laatst gewijzigd door DKM op di 19 nov 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door richard »

DKM schreef:
dan zou ik zweren dat dit een caraudio voedingskabel zou zijn (zou je de strengen plus en min niet zien).
Stevige kabel. Aandachtspuntje is misschien dat je het gewicht niet aan de speakerterminals laat hangen, die zouden dan door de belasting en trillingen kunnen afbreken.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

audiomanics schreef:
Valt wel mee met dat breken van plexiglas, zeker als je de gegoten variant hebt (Cast Acryl). Je moet de boel ook niet kwartslag voor afbreken aandraaien. En met dat rubbertje er onder zal dat niet gebeuren..
En je speakerkabel niet meer kunnen upgraden? waarom gebruik je dan schroeven om dat plexiglas te monteren??
Het boren in plexiglas is trouwens het meest enge.. Zorg dat je boor niet gaat happen en anders is het misschien de mooiste en beste oplossing om dat op het machien van Rob te doen.. Frezen kan zo mooi gaan en dan kun je ook hele mooie verzonken gaten laten maken. Polijsten kun je dan zelf wel weer met je Makita..
(had je de wijziging op mijn vorige post gezien?)

Kees
Niet dat ik de goedbedoelde adviesen in de wind wil slaan,gezien enerzijds 2 platen mogelijk niet gegoten zijn(aangegeven door de Snijders lasertechniek) en anderzijds het opnieuw frezen toch een risico is, kies ik toch voor de veilige weg en ga voor de trespaschroeven.
Het handmatig uitboren zonder te happen is me even te risicovol. Mocht het over een tijdje mij toch niet aanstaan, dan kan ik dit natuurlijk alsnog proberen.

Een extra sleuf zal gefreesd worden de speakerkabels. Na verlijming kan je niet zomaar andere een kabel doorheen jagen. De huidige kabel is natuurlijk overkill, en zal ik hem deels moeten strippen van zijn buitenste laag. Anders lukt het gewoon niet.

Gisterenavond hebben we een start gemaakt, met een goed resultaat maar ook een tegenslag...
Vanavond meer daar ik de foto's toch niet bij me heb...
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

Zoals beloofd de foto's en video's van gisterenavond.

Wat een machine! Een natte droom voor de doet het zelver. :kwijl: :kwijl: :kwijl: Echt indrukwekkend als je weet dat het ook nog eens door Rob zelf gemaakt is :goeie: :goeie: :goeie: :goeie: . Die doet al wat jaartjes aan zelfbouw...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cBw9IXAW ... e=youtu.be[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XqLLsQc6 ... e=youtu.be[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dtDAponV ... e=youtu.be[/youtube]

Het ging erg vlot en makkelijk, dankzij de voorbereidingen van Rob. Misschien ging het wel te makkelijk
Na de eerst plaat werden we overmoedig. Met behoud van het hoog toerental wilde we de looprichting van de frees omdraaien om mooier eindresultaat te krijgen. Nu hadden we resthout met een gladdere zijde tov het werkstuk. Helaas gaf die verandering waarschijnlijk teveel trillingen, zodat de frees afbrak. En tot overmaat van ramp brak ook een bovenstukje van de plexiglas afzuiging af, toen de frees klem zat en de machine doorliep. :cry: #-o

Maar goed we gaan morgen nog een poging wagen. Even duimen met z'n allen. [-o<
Bijlagen
Deel van de platen die we erdoorheen moeten jagen
Deel van de platen die we erdoorheen moeten jagen
Zelfgemaakt, geloof jij het?
Zelfgemaakt, geloof jij het?
Freestafel-2.jpg
De directeur aan de knoppen :-)
De directeur aan de knoppen :-)
Rob-2.jpg
Werkstuk wordt vastgezet on verschuiven tegen te gaan.
Werkstuk wordt vastgezet on verschuiven tegen te gaan.
En zowaar de eerste plaat in +/- 30 minuten 45 incl de voorbereidingen
En zowaar de eerste plaat in +/- 30 minuten 45 incl de voorbereidingen
En de gaten komen precies uit met de gaten van het plexiglas. (op de foto zie je dat niet)
En de gaten komen precies uit met de gaten van het plexiglas. (op de foto zie je dat niet)
Laatst gewijzigd door DKM op vr 22 nov 2013, 23:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door bartsegers »

Pure porno!

Moet helemaal goed komen.
Ooit komen er bij mij ook mooie hoorns!
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door audiomanics »

DKM schreef:
Wat een machine! Een natte droom voor de doet het zelver.
Zie ik 'm ook eens werken.. we hebben er heel wat uren over getelefoneerd voor het zover was.
Trillingen in de frees ben ik niet bang voor.. Kwaliteit van de frees misschien.. Ik heb zo ooit eens een setje frezen gekocht die bij het aanraken van het materiaal al willen breken.. waardeloos... terwijl andere bijna een jaar mee gaan..(Onsrud, Kyocera bijv.)
En inderdaad.. de mooiste kant zit aan de meelopende kant...(Binnenkant-tegen de klok in.. buitenkant met de klok mee)

Kees
Rob Dingen
Berichten: 618
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
Locatie: Gerwen
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door Rob Dingen »

Hoi Kees

De eerste was meelopend gefreesd en de andere zijde was het mooist.
Dus dacht draai het om dan zit de mooiste kant op de speaker en ondertussen vergat ik te zeggen dat hij aan de rechter zijde moest frezen dus een plaat verprutst en een frees.
Het was een goede frees van festool maar wel al enkele jaren oud heb nu een nieuwe.
Morgen weer een dag gaat goed komen.

Rob
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door audiomanics »

Ik weet niet wat de diameter van die frees is maar volgens mij kun je bij die snelheid (3650mm/min) best wel wat harder draaien (24K RPM bijvoorbeeld). Ook moeten de spanen goed afgevoerd kunnen worden dus een 2 snijder is wel een beetje wat je moet gebruiken... Dan heb je ook nog genoeg vlees aan de frees om sterk te zijn.
Kees
Rob Dingen
Berichten: 618
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
Locatie: Gerwen
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door Rob Dingen »

Hoi Kees

Ja een 8mm 2 snijder recht dus geen spoed en geprogrammeerd op 12000 RPM 2000 mm/m 8mm diep.
Het is ook een lange frees en steekt 50mm uit de spindel en je hoorde dat hij trilde en het hout was niet mooi glad.
Later heb ik de de snelheid en toerental opgevoerd om te kijken of dat beter ging en dat hielp wat maar het ging niet helemaal weg.

Rob
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door MechanicalAnimal »

wauw! dat is echt gaaf :goeie:
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

De chinese frees geprobeerd gevolgd door de duurdere jongen. Die deet het geweldig dus die mocht blijven!
En toen ging het rap... :mrgreen:
a.s. donderdag weer...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uVYd946_ ... e=youtu.be[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HvuQ2nts ... e=youtu.be[/youtube]
Bijlagen
Onderaanzicht.jpg
Zijaanzicht.jpg
Closeup.jpg
Closeup2.jpg
CNC computer.jpg
Restant3.jpg
Resultaat mag er wezen
Resultaat mag er wezen
Eindresultaat2.jpg
Eindresultaat3.jpg
Twee stofzuigerszakken lopen echt zo vol.<br />Ik heb ze in de container leeggeklopt voor hergebruik :-)
Twee stofzuigerszakken lopen echt zo vol.
Ik heb ze in de container leeggeklopt voor hergebruik :-)
Rob ook in zijn nopjes.<br />Wazige foto, moeten we overdoen Rob :-)
Rob ook in zijn nopjes.
Wazige foto, moeten we overdoen Rob :-)
Rob aan aan het werk voor de speakerdraadgleuf
Rob aan aan het werk voor de speakerdraadgleuf
Speakerdraadaanpassing2.jpg
Etenstijd..
Etenstijd..
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

MechanicalAnimal schreef:
wauw! dat is echt gaaf :goeie:
all credits gaan naar Rob natuurlijk =D>
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door meiborg »

Echt übergeil, damm ik zou haast mijn ega inruilen voor een cnc-frees :mrgreen:

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
ronnydepony
Berichten: 1163
Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
Locatie: Lichtervelde (B)

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door ronnydepony »

Echt om jaloers van te worden :goeie: :goeie:

Heveel vraagt Rob per uur, 'k heb ook nog wat luidsprekerontwerpen in mijn programma staan in de eerstvolgende jaren :oops:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door audiomanics »

@rob dingen:
Wat ik in filmpje 4 zie is dat je daar toch echt meelopend freest.. Of was dat een paneel waarvan de andere kant mooier was?

Kees
Rob Dingen
Berichten: 618
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
Locatie: Gerwen
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door Rob Dingen »

Hoi Kees

Ja dat klopt na het breken van de frees ben ik maar weer gewoon terug gegaan wat goed ging en een paar verschillende frezen geprobeerd namelijk met rechte messen positieve spoed en negatieve spoed alle 2 snijders en de negatieve spoed werkt het beste.
Linksom frezen heb ik niet meer geprobeerd.
Volgens velen experts zou je hout linksom moeten frezen.

Mijn uurtarief is enorm hoog, je kunt beter eerst bij audiomanics prijs opvragen als je wat wil laten frezen.

Rob
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door audiomanics »

Rob Dingen schreef:
Mijn uurtarief is enorm hoog, je kunt beter eerst bij audiomanics prijs opvragen als je wat wil laten frezen.
:lol: Jou machine is uiteindelijk ook iets duurder geworden dan de mijne, maar dat komt door de inflatie :wink:
Mijn machientje is ook net even te klein voor die C-Horn in een keer.. ik kom niet verder dan 90 x 60 cm... Soms kan ik doorschuiven, dan wordt 't ca 180 x 60cm maar dat werkt alleen goed met eenvoudige rechte ontwerpen.
Rob Dingen schreef:
Volgens velen experts zou je hout linksom moeten frezen.
Dat moeten hun dan weten, maar ik frees toch redelijk veel hout en dan is met meelopend frezen het object glad glad glad en het afval gestreept..
Zelfs op mijn onderstebovenfrees frees ik met de nerf mee altijd eerst meelopend... Goed opletten en de frees moet ook wel erg goed vast zitten anders gaat het echt verkeerd.. Maar zo blijft het materiaal wel aan het object zitten tenminste.

Kees
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door asterduc »

audiomanics schreef:
Rob Dingen schreef:
Mijn uurtarief is enorm hoog, je kunt beter eerst bij audiomanics prijs opvragen als je wat wil laten frezen.
:lol: Jou machine is uiteindelijk ook iets duurder geworden dan de mijne, maar dat komt door de inflatie Kees
als het uurtarief afhankelijk is van de kostprijs van de machine dan moet ik bijna geld betalen om freeswerk te mogen uitvoeren :lol:


Mooi werk hoor Rob en een knap speakerproject ook.
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door DKM »

Bijna twee weken zijn verstreken sinds ik de platen bij Rob heb opgehaald.
Nogmaals bedankt Rob, zodra ze af zijn ben je als eerste uitgenodigd natuurlijk. Al hoop ik wel dat ze een beetje in de buurt komen van jouw 'setje'. Want je hebt wel een referentie neergezet die laatste avond :kwijl:

Tijd voor wat foto updates:
Bijlagen
Een testplaat met de gaten voor dwarsstokken gebruik ik even om de versplinteren van het hout tegen te gaan als ik de deuvels erdoorheen sla.
Een testplaat met de gaten voor dwarsstokken gebruik ik even om de versplinteren van het hout tegen te gaan als ik de deuvels erdoorheen sla.
Een markering voor de diepte, want anders krijg ik de hem niet van de testplaat af.
Een markering voor de diepte, want anders krijg ik de hem niet van de testplaat af.
En dan een voor een erin meppen. Zonder het inkorten van die lange deuvels gaat het echt niet.
En dan een voor een erin meppen. Zonder het inkorten van die lange deuvels gaat het echt niet.
Even controle of onderzijde nog heel is gebleven zonder beschadigingen, want dit wordt de zichtzijde. Deuvels heb ik expres wat uit laten steken.
Even controle of onderzijde nog heel is gebleven zonder beschadigingen, want dit wordt de zichtzijde. Deuvels heb ik expres wat uit laten steken.
Voor de verdere verlijming gebruik ik de hele plaat niet meer. Een uitgefreesde (test)frame plaats ik onder het geheel. Op deze manier kan ik met mijn lijmklemmen overal bij en raakt de zichtzijde niet beschadigd met het aandraaien van de klemmen.
Voor de verdere verlijming gebruik ik de hele plaat niet meer. Een uitgefreesde (test)frame plaats ik onder het geheel. Op deze manier kan ik met mijn lijmklemmen overal bij en raakt de zichtzijde niet beschadigd met het aandraaien van de klemmen.
Verlijmen is ook een uitdaging. Het is vechten tegen de klok<br />Een dun laagje droogt echt snel uit, te veel en je hebt overal druipers.
Verlijmen is ook een uitdaging. Het is vechten tegen de klok
Een dun laagje droogt echt snel uit, te veel en je hebt overal druipers.
Uitsmeren is noodzakelijk kwaad met het geringe aantal lijmklemmen die ik heb.<br />Bij de laatste plaat kan ik zelfs een aantal niet gebruiken vanwege de lengte. Dan moet je van armoede gebruikte lijmklemmen op nieuwe plekken gebruiken.
Uitsmeren is noodzakelijk kwaad met het geringe aantal lijmklemmen die ik heb.
Bij de laatste plaat kan ik zelfs een aantal niet gebruiken vanwege de lengte. Dan moet je van armoede gebruikte lijmklemmen op nieuwe plekken gebruiken.
En de nieuwe plaat kan dan geplaatst worden.
En de nieuwe plaat kan dan geplaatst worden.
De deuvels zitten echt strak. Temeer als  de plaat overal gelijk in moet dalen maar dat gaat niet in je eentje.<br />Een klosje en een hamer is dan de oplossing, maar dat gaat onder tijdsdruk echt niet zachtzinnig.
De deuvels zitten echt strak. Temeer als de plaat overal gelijk in moet dalen maar dat gaat niet in je eentje.
Een klosje en een hamer is dan de oplossing, maar dat gaat onder tijdsdruk echt niet zachtzinnig.
Met aandraaien en losdraaien van de klemmen ben je zo eeltplekken rijker. <br />Ik ben ze nog niet kwijt van de bouw van de D-55 en dit gaat echt een stuk makkelijker.
Met aandraaien en losdraaien van de klemmen ben je zo eeltplekken rijker.
Ik ben ze nog niet kwijt van de bouw van de D-55 en dit gaat echt een stuk makkelijker.
Wattenstaafjes gebruikt om lijm in de gaten en op de stokken aan te brengen.<br />Dit is voor de eerste plaat die mocht natuurlijk niet verlijmt worden met de testplaat.
Wattenstaafjes gebruikt om lijm in de gaten en op de stokken aan te brengen.
Dit is voor de eerste plaat die mocht natuurlijk niet verlijmt worden met de testplaat.
Lijm gaat als eerste op de deuvels (of gaten).
Lijm gaat als eerste op de deuvels (of gaten).
Langer dat deze lengte is niet wenselijk. Voordat je de plaat op zijn plaats hebt, is de lijm al ver opgedroogd
Langer dat deze lengte is niet wenselijk. Voordat je de plaat op zijn plaats hebt, is de lijm al ver opgedroogd
Rob heeft de tekening aangepast voor een plaat voor doorvoer van de speakerkabel. Natuurlijk pefect passend<br />1
Rob heeft de tekening aangepast voor een plaat voor doorvoer van de speakerkabel. Natuurlijk pefect passend
1
We dachten dat het krap zou worden maar ik moest ze kabel zelfs verlijmen om ze in positie het houden.
We dachten dat het krap zou worden maar ik moest ze kabel zelfs verlijmen om ze in positie het houden.
En zo spendeer je je vrije week om tot dezelfde stapel te komen, maar dan verlijmd.
En zo spendeer je je vrije week om tot dezelfde stapel te komen, maar dan verlijmd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: C-Horn van Andrew Tilsley

Bericht door Shadow »

OMG! :goeie:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”