Wel jammer van al die spanningen
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Best geniaal eigenlijk ! Zelf nooit aan gedacht.Ah!buis schreef:Je kunt er verschillende spanningen uithalen,zelfs negatief (jammer van dat printje)
Tussen ( ) spanning nodig voor de elco's.De 1N4007 over de elco's is voor de zekerheid bij aan- uitschakelen zou er vanuit de andere C's spanning kunnen terugkomen (omgekeerd).
Anne
Smeerpijp !Ah!buis schreef:Cockverwarring , krijg je met al die worsten
Ik ben toch geen Groningerray5150 schreef:Smeerpijp !Ah!buis schreef:Cockverwarring , krijg je met al die worsten