The Watershow 2013 part 2(3)

Moderator: Beheerdersteam

marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door marchetto »

Nou de sfr-175 komen niet mee. Wel heb ik staan de sfr-145. Die kan ik meenemen. En dan neem ik ook mijn tripath versterker mee waar ik ze momenteel mee aanstuur. Low-budget lot of fun.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door hannesie »

Deze jongen rijd met FR_Aad mee. :mrgreen:

Als ik nog wat mee moet brengen hoor ik het wel.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

De Sylphe komt helaas niet..... :(

Wat wel komt is de Frugalhorn MK3 met Alpair 7, en als ik hem klaar krijg een Alpair 10.2 Monitor
Bart-Jan
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 10:55
Locatie: Groningen

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door Bart-Jan »

Ik kom dit keer ook weer en neem ook een vriend mee, wiens audiofiele hart weer ontwaakt moet worden;-)

Ik ben lang afwezig geweest op dit forum, maar heb in tussentijd wel wat moois gebouwd om mee te nemen:
- Een stel Onken's met MarkAudio
- HumbleHifi Proteus.

Ook nemen we een klein buizenbakkie en kabels mee. Sam, die vriend van mij heeft een paar tering dure luidspreker kabels die hij meeneemt, dus ik ben benieuwd of het verschil te horen is. Als ik nog tijd heb, controleer ik mijn Marantz CD5000 speler met Lampizator buizen eindtrap nog even en neem ik die ook mee.
Gebruikersavatar
FredM
Berichten: 116
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 8:41

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door FredM »

Ik kom ook langs met nog twee forumleden. Ga morgen proberen de TABAQ (http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=19131) in elkaar te zetten zodat ie gemeten kan worden. Dit weekend de onderdelen ontvangen van Rudy, gelukkig is ie niet moeilijk te bouwen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door ds23man »

Zoals het er nu uitziet zal ik er niet zijn met de Ultrazoooms.

De B&G die ik vlak voor Breda had binnen gekregen was niet helemaal ook, vervelende resonantie bij 550-660Hz.

Een aantal weken geleden is ie er helemaal mee opgehouden. Er is een nieuwe onder garantie vanuit de States onderweg, maar komt pas volgende week binnen. Helaas........
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door marchetto »

Er komt mee de sonido sfr-145 in hoorn een tripath versterker usb asyn dac handgemaakte cosmic-audio interlink en luidsprekerkabels uit de reference serie. En neem mijn mini-laptop mee... is er wifi? Kunnen we beetje spelen met spotify. Dit werkt echt enorm goed in combi met de usb-dac. En anders heb ik nog genoeg albums op de schijf. Ja ben iemand van deze tijd dus een streamer. Tot zaterdag.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

Nou heren, het wordt een overweging om de derde luisterruimte er ook bij te nemen..... :mrgreen: :rock:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door FR_Aad »

ds23man schreef:
Zoals het er nu uitziet zal ik er niet zijn met de Ultrazoooms.

De B&G die ik vlak voor Breda had binnen gekregen was niet helemaal ook, vervelende resonantie bij 550-660Hz.

Een aantal weken geleden is ie er helemaal mee opgehouden. Er is een nieuwe onder garantie vanuit de States onderweg, maar komt pas volgende week binnen. Helaas........
Shit, alweer pech? :(
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door Zweitse »

ds23man schreef:
Zoals het er nu uitziet zal ik er niet zijn met de Ultrazoooms.

De B&G die ik vlak voor Breda had binnen gekregen was niet helemaal ook, vervelende resonantie bij 550-660Hz.

Een aantal weken geleden is ie er helemaal mee opgehouden. Er is een nieuwe onder garantie vanuit de States onderweg, maar komt pas volgende week binnen. Helaas........
Is dat dan al de tweede die het begeeft?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door ds23man »

Zweitse schreef:
ds23man schreef:
Zoals het er nu uitziet zal ik er niet zijn met de Ultrazoooms.

De B&G die ik vlak voor Breda had binnen gekregen was niet helemaal ook, vervelende resonantie bij 550-660Hz.

Een aantal weken geleden is ie er helemaal mee opgehouden. Er is een nieuwe onder garantie vanuit de States onderweg, maar komt pas volgende week binnen. Helaas........
Is dat dan al de tweede die het begeeft?
Eerste was een dsp firmware foutje, tweede een productiefout. Beide netjes onder garantie geregeld! :D
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door FR_Aad »

ds23man schreef:
Zweitse schreef:
ds23man schreef:
Zoals het er nu uitziet zal ik er niet zijn met de Ultrazoooms.

De B&G die ik vlak voor Breda had binnen gekregen was niet helemaal ook, vervelende resonantie bij 550-660Hz.

Een aantal weken geleden is ie er helemaal mee opgehouden. Er is een nieuwe onder garantie vanuit de States onderweg, maar komt pas volgende week binnen. Helaas........
Is dat dan al de tweede die het begeeft?
Eerste was een dsp firmware foutje, tweede een productiefout. Beide netjes onder garantie geregeld! :D
Balen man :-(
Nouja het wordt in ieder geval opgelost
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

marchetto schreef:
En neem mijn mini-laptop mee... is er wifi? Kunnen we beetje spelen met spotify. Dit werkt echt enorm goed in combi met de usb-dac. En anders heb ik nog genoeg albums op de schijf. Ja ben iemand van deze tijd dus een streamer. Tot zaterdag.
Er is 'wifi voor gasten' aanwezig, streamen gaat niet echt fantastisch via dit netwerk......

Door mij wordt er nog een netwerk (zonder internet) mij aangelegd met daarin een NAS met muziek, er draait een DLNA op waarvan gebruik gemaakt kan worden (via usb kunnen hier evt nog drives aangekoppeld worden)
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door TubeHead »

Oew zie nu dit pas... Iemand die vanuit omgeving Arnhem of onderweg op de route mee wilt rijden ?

Zou m'n Sweet Sixteen Line aray's door gemeten kunnen worden ?
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door bas focal m180 »

TubeHead schreef:
Oew zie nu dit pas... Iemand die vanuit omgeving Arnhem of onderweg op de route mee wilt rijden ?

Zou m'n Sweet Sixteen Line aray's door gemeten kunnen worden ?
Er is ook in Groesbeek (als t door gaat ) een ZBA dag O:)
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door TubeHead »

Kan dan helaas niet 8-[
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

TubeHead schreef:
Oew zie nu dit pas... Iemand die vanuit omgeving Arnhem of onderweg op de route mee wilt rijden ?

Zou m'n Sweet Sixteen Line aray's door gemeten kunnen worden ?
Als er een gaatje is......
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

Een kleine impressie van vandaag
DSC_0021[1].jpg
DSC_0020[1].jpg
DSC_0019[1].jpg
We zijn er klaar voor :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door hannesie »

Heb je daar ook een Squeezebox server bij staan?
Dan kan ik nog wel een Raspberry Pi met SqueezeLite laten zien/horen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

De NAS heeft een knijp server draaien
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door FR_Aad »

Over een kwartiertje in de auto :mrgreen:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door Zweitse »

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had graag eens de ScanSpeak Reference Plus met AMT willen horen. Misschien zelf maar eens wat bouwen met een AMT :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door ds23man »

Waar blijven de

:foto:

:lol:
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door marchetto »

En wow wat een dag. Gezellig. Ik heb helaas geen fotos. En vond het leuk dat de sonido goed ontvangen werden. Op tot de volgende ronde
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door AatV »

Ik denk eigenlijk dat "ze" het geheim willen houden! :wink:

groet,
Aat
Plaats reactie

Terug naar “DIY events door sponsoren”