Beste mede-forumers,
super bedankt voor de leuke complimenten. Ik ben er ook echt trots op!
De voorkanten laat ik zo, misschien dat ik ooit nog eens een soort voet er onder ga maken. Maar voorlopig laat ik het er bij.
Overigens past m'n center nu niet meer bij het geheel, natuurlijk

, dus wie weet weer een nieuw projectje voor de zomervakantie
Het lijkt me trouwens ook wel eens interessant om ze een keer te laten meten, dus wie weet ooit nog eens bij een 'audio dag' ofzo.
Nog maals bedankt iedereen en ik hoor natuurlijk graag al jullie reacties!