ik ben nog steeds aan het worstelen met het idee van een full range project.
In mijn vorige topic (fostex fe168 sigma keuze behuizing) zocht ik (en nog , die optie staat nog steeds open)naar één full range met evt. een supertweeter.
Maar een ander idee is om gebruik te maken van meerdere kleine full range speakers aangevuld met een sub.
Waarom meerdere ; om het vermogen op te drijven en de vervorming laag te houden (en 't zou er ook mooi uit zien
Ik denk bijvoorbeeld aan de Alpair 7.3 , 20W (als ik me niet vergis) , ja met ééntje dan moet je de volumeknop toch een beetje in de gaten houden.
Als ik er 4 op een rij plaats en die vrij laag laat doorlopen , ik dacht aan 100 Hz (het is ten slotte een full range project) en dan aanvullen met een subje.
Ik hoor ze al bijna spelen...
Maakt dit een kans om een goed project te worden?
Marcus
