heb je zo'n 600 euro te besteden om je kastjes te bouwen
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Nouja met een nieuwprijs van 1600 euro ongeveer....
heb je zo'n 600 euro te besteden om je kastjes te bouwen
heb je zo'n 600 euro te besteden om je kastjes te bouwen
Re: het "te koop gezien" topic....
Dauhoutio open baffel

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
er heeft ene "André" op geboden, zal toch niet.......hrscharft schreef:Wat dachten jullie hiervan dan?
volledige bouwkit voor seas Thor Evo 4 vraagprijs: 1050 euri.
http://link.marktplaats.nl/696363284
Gr,
Harm.
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee, Dre gebruikt op MP zijn achternaam voor zo ver ik weet, maar ook die naam zie ik veelvuldig voorbij komen.Henkjan schreef:er heeft ene "André" op geboden, zal toch niet.......hrscharft schreef:Wat dachten jullie hiervan dan?
volledige bouwkit voor seas Thor Evo 4 vraagprijs: 1050 euri.
http://link.marktplaats.nl/696363284
Gr,
Harm.
Re: het "te koop gezien" topic....
Of is MartiJn M de aanbieder? en heeft ie een foutje gemaakt bij het aanmaken van zijn marktplaats account 
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zag op MP een paar tweeters, nieuw, maar 43/94 geeft toch de productiedatum aan of ben ik nu helemaal abuis?
Zou je dat dan nog nieuw mogen noemen?
Zou je dat dan nog nieuw mogen noemen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Verkoper geeft aan dat ze nieuw zijn, dus inderdaad NOShannesie schreef:NOS? (new on stock)
Re: het "te koop gezien" topic....
Is dat niet New Old Stock ?hannesie schreef:NOS? (new on stock)
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Op marktplaats te koop:
Audiomat Prélude buizenversterker.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... elude.html
Audiomat Prélude buizenversterker.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... elude.html
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor een OB project heb je nu eenmaal veel konus oppervlak nodig .
21 inch met 6,5mm one way p-audio €199
http://webshop.devosloudspeakers.nl/zel ... _1140.html
21 inch met 6,5mm one way p-audio €199
http://webshop.devosloudspeakers.nl/zel ... _1140.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Orion construction kit http://www.diyaudio.com/forums/swap-mee ... n-kit.html
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zag dat de prachtige Overhaulin`-Classic Vifa Basis van Hondasnl te koop staan:
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... tus86.html
Blijven machtige speakers!
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... tus86.html
Blijven machtige speakers!
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
5500euro?????? Leuke speakers maar ik mis ergens iets denk ik...
Re: het "te koop gezien" topic....
Die speakers missen niets, echt niet.
Kijk naar het bouwverslag, en weet hoe het gemaakt is, niet de vergelijken met de meeste fabrieksluidsprekers.
Ik zit mij nu te realiseren dat ik er een mooi verkooppraatje aan heb toegevoegd.
Kijk naar het bouwverslag, en weet hoe het gemaakt is, niet de vergelijken met de meeste fabrieksluidsprekers.
Ik zit mij nu te realiseren dat ik er een mooi verkooppraatje aan heb toegevoegd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Heeft wel als voordeel dat we dan over een tijdje weer kunnen genieten van een nieuw spiekerboksen project van Marcus.

Re: het "te koop gezien" topic....
je mist er nix an hooraaronboumans schreef:5500euro?????? Leuke speakers maar ik mis ergens iets denk ik...
Re: het "te koop gezien" topic....
Wat voor 'oud lijk' zou ie deze keer ergens op de kop getikt hebben dat een "OverHAUL" nodig heeft 
Veel groter dan de Vifa's kan het niet zijn want die konden nog maar NET achter in zijn Honda.....
Veel groter dan de Vifa's kan het niet zijn want die konden nog maar NET achter in zijn Honda.....
Re: het "te koop gezien" topic....
hrscharft schreef:Wat voor 'oud lijk' zou ie deze keer ergens op de kop getikt hebben dat een "OverHAUL" nodig heeft
Veel groter dan de Vifa's kan het niet zijn want die konden nog maar NET achter in zijn Honda.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Ach, een koopje! Een paar Daudino's W1 kosten 8750 pleuri per paar!dre schreef:tis nogal wat zeg!
Laatst gewijzigd door ds23man op wo 25 sep 2013, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Nooit van gehoordds23man schreef:Ach, een koopje! Een paar Daudino's W1 kosten 8750 pleuri per paar zonder de filtering!dre schreef:tis nogal wat zeg!![]()
![]()
