Opruiming

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Toch verfrissend die jaarlijkse ronde door de opslag voor de inventaris :mrgreen:

Ik kwam de volgende dingen tegen die "voar weenug" weg mogen:
  • 1 stuks Omnes Audio T25Ti. gaat er uit. was €28, nu €1510
  • Een pakket Needle met de BB3.01. Helemaal compleet met filter, kabel, terminals, BAF, etc. Zelfs de bouwbeschrijving op papier zit in de doos. Normale prijs van de onderdelen €109,-, nu €88,88 €77,77
  • Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55;in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
  • Set aluminium montageringen voor o.a. de Omnes BB3.01; normaal €80, nu voor €50
  • Filter componenten (goede kwaliteit) voor een setje Black beauties, voor als er iemand nog een paartje CHR70's van de vorige generatie heeft liggen. Normaal €40, nu €35,=
  • Setje Omnes Audio BB32.01, helemaal nieuw zonder doos. Normaal €64, nu €43.21
  • Paartje gloednieuwe Alpair12 (goud), normaal €169/stuk, nu €250 voor dit paar
Alles incl BTW, maar excl verzendkosten.
Laatst gewijzigd door Juoigâ op zo 02 nov 2014, 23:46, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Opruiming

Bericht door sjons »

Juoigâ schreef:
  • Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55; in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
Hmmz... mag ik hier even een optie op? Heb hier erg interesse in...
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

sjons schreef:
Juoigâ schreef:
  • Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55; in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
Hmmz... mag ik hier even een optie op? Heb hier erg interesse in...
zal ik al gaan inpakken?
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Opruiming

Bericht door sjons »

Juoigâ schreef:
zal ik al gaan inpakken?
Yup, pb verstuurd...

/edit
Juoigâ schreef:
  • Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55; in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
Voorlopig weer beschikbaar voor andere gegadigden, sla je slag nu het nog kan!
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Ik kwam nog een setje BB32.01 tegen, die er ook maar bij gedaan...
GMP
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 20:59
Locatie: Hillegom

Re: Opruiming

Bericht door GMP »

Juoigâ schreef:
Ik kwam nog een setje BB32.01 tegen, die er ook maar bij gedaan...
Komt u maarrrr! Daar heb ik wel interesse in.
Ik stuur je wel een pb.


Oooh! Ik was weer eens te snel, ik had niet door dat het hier om de ovale gaat. Mijn interesse is ingetrokken.
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Toegevoegd: een paartje Alpair12 voor erg weinig 8) De kans om de magie van een grote breedbander te ondervinden :idea:
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Het all-black filter is weg.
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Black Beauty filter is verkocht
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Opruiming

Bericht door FR_Aad »

Henkjan,

Heb jij de dat demopaartje EL70 nog liggen?

Groet!
Aad
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Henkjan »

Ja hoor, dt ligt er nog
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Opruiming

Bericht door FR_Aad »

Breda? :D
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

update (incl prijsverlaging)
pvz
Berichten: 14
Lid geworden op: do 08 okt 2009, 10:55

Re: Opruiming

Bericht door pvz »

zijn de markaudios er nog?
( ik weet het, this een oude thread, maar probeer et toch even)
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

dat is ff afstoffen zeg!

{loopt naar magazijn, blaast wat stof van de winkeldochters af} :!: ze liggen er idd nog steeds
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Opruiming

Bericht door renderman »

Onverkochte Alpair 12's :o Hoe is het mogelijk! :)
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RobertD »

Hmm, dit topic is inderdaad al een jaar oud.
Die aluminium ringen voor de BB 3.01, heb je daar een foto van? (of via het web oid.)
Kosten ze nog altijd EUR 50?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Opruiming

Bericht door FR_Aad »

Geen best plaatje:
Bijlagen
alu_ring_bb301.jpg
alu_ring_bb301.jpg (6.55 KiB) 2112 keer bekeken
pvz
Berichten: 14
Lid geworden op: do 08 okt 2009, 10:55

Re: Opruiming

Bericht door pvz »

heb pb verstuurd voor de markaudios
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Alpair12's gereserveerd
RobertD schreef:
Die aluminium ringen voor de BB 3.01, .... Kosten ze nog altijd EUR 50?
ja, wat was je er mee van plan? als je wil kan ik wel een betere foto maken, samen met een driver
renderman schreef:
Onverkochte Alpair 12's :o Hoe is het mogelijk! :)
tja, grote breedbanders lijken in ons landje meer wat voor experimenten die weinig mogen kosten... Ook die prachtige 8" Tangbands zijn zeldzaam, en een project met de Visaton B200 ben ik in .nl nog niet tegen gekomen.
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

Alpair 12's zijn onderweg naar pvz
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RobertD »

Ik zat te denken aan die ringen voor op mijn Stella's, maar ik denk er nog over na. De drivers waren in mijn geval goedkoper.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Opruiming

Bericht door FR_Aad »

renderman schreef:
Onverkochte Alpair 12's :o Hoe is het mogelijk! :)
tja, grote breedbanders lijken in ons landje meer wat voor experimenten die weinig mogen kosten... Ook die prachtige 8" Tangbands zijn zeldzaam, en een project met de Visaton B200 ben ik in .nl nog niet tegen gekomen.[/quote]

Ligt er aan hoe je dat bekijkt.
De meeste breedband-projecten zijn, zo wie zo, met 3 en 4 inch. De keuze daarvoor zal in eerste instantie aan hun eigenschappen liggen. Daarnaast worden grotere dure breedbanders niet altijd als significant beter ervaren. De Visaton B200 is daar misschien wel een voorbeeld van. En wat betreft de Alpair 12, niet zelden wordt bij vragen (ook binnen het Alpair kamp) de Alpair 7 naar voren geschoven als zijnde de betere keuze.

Daarnaast valt er mischien ook net iets meer te experimenteren met breedbanders? (Geen idee hoor.)
En terwijl ik dit zit te "schrijven". Is het aantal experimenten met grote breedbanders echt opvallend hoger?
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Opruiming

Bericht door SARK »

Henkjan, mag ik ook hier even een optie doen op de enkele Omnes Audio T25Ti? Je weet wel waarom (-;
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Juoigâ »

SARK schreef:
Henkjan, mag ik ook hier even een optie doen op de enkele Omnes Audio T25Ti? Je weet wel waarom (-;
en verkocht aan Sark
Plaats reactie