Maar de grote zak met dempingswol is nergens meer te vinden..
Wat ik zo weet is dat met de wol de luchtsnelheid verlaagd word en daarom de lengte van de lijn wat minder kan worden. Dus eigenlijk zou ik ongedempt eigenlijk een te korte lijn hebben als ik het goed heb.
Het hoeft niet perfect te klinken, het is meer als testje wat een 6 inch sub in een TL doet
Is het echt noodzakelijk bij een TL? Of zeggen jullie dichtlijmen en testen?
