en is dat die voeding die ik bedacht had ?
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Ben benieuwd wat die modificaties dan zijn ?
en is dat die voeding die ik bedacht had ?
en is dat die voeding die ik bedacht had ?
Re: project: termino
nope,die ligt er nog.
meer een upgrade aan de bestaande voeding maar een andere klok en wat aanpassingen aan het bestaande circuit.
dit alles om de digitale uitgang te verbeteren.
meer een upgrade aan de bestaande voeding maar een andere klok en wat aanpassingen aan het bestaande circuit.
dit alles om de digitale uitgang te verbeteren.
Re: project: termino
de sonso zou eerst vrijdag afgeleverd worden.....
toen zaterdag,nu dinsdag........
lekker dat aangetekend versturen.
toen zaterdag,nu dinsdag........
lekker dat aangetekend versturen.
Re: project: termino
in ineens staat het pakkie op de stoep........
post.......
maar goed,hij speelt.
post.......
maar goed,hij speelt.
Re: project: termino
Proficiat!
Deed ie dat eerst niet dan?dre schreef:
maar goed,hij speelt.
Re: project: termino
eerst even een paar daagjes aan laten staan,dan eens op m`n gemak wat nummertjes beluisteren. 
Re: project: termino
Nee Ray, je snapt het niet. Hij moet eerst een paar daagjes tot rust komen na zo'n operatie en wennen aan zijn nieuwe omgeving. 'Tis wel te hopen dat hij Dre aardig vindt anders wordt het niksray5150 schreef:Moet dat zo lang opwarmen ?![]()
Werkt ie op steenkolen ofzo...
Re: project: termino
Als Dre de verkeerde interlinks gebruikt gaat die Sonos ook helemaal loos natuurlijk, als de versterker dan ook lekker mee nukkig gaat doen dan zit Dre echt in de penarie!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: project: termino
Zal wel mee vallen, van die nieuwe die Dre nu heeft gaat die Sonus echt niet blozen hoor.Walt schreef:Als Dre de verkeerde interlinks gebruikt gaat die Sonos ook helemaal loos natuurlijk
Groetjes Walter
Re: project: termino
Wellicht zitten de pluggen van die interlinks toch wat te strak op die arme Sonos, pas maar op dat die nu niet hierdoor afgeknepen gaat klinken... Ik zou toch minimaal WBT gebruiken.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: project: termino
Minimaal ? is er een nog duurder alternatief dan WBT dan ? 
En je spreekt van interconnects, Walt....pluggen klinkt zo armoedig.
(en die sla je in de muur, na een gat geboord te hebben.)
En je spreekt van interconnects, Walt....pluggen klinkt zo armoedig.
(en die sla je in de muur, na een gat geboord te hebben.)
Re: project: termino
Gaat die jongen eens gewoon doen is het weer niet goedray5150 schreef:En je spreekt van interconnects, Walt....pluggen klinkt zo armoedig.![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Gezellig, nu gaat mijn Sonosplayer ook raar doen. Na een half uur spelen stopt ie opeens en als je dan naar een volgend nummer klikt, een kortstondige harde kraak.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Vraag me trouwens af of deze modificatie zin zal hebben in combinatie met mijn DLCP. In de DLCP wordt het spdif signaal al gereclocked door een asynchrone SRC en als toetje op 93,5KHZ door de DSP heen gejast. Dit is bedacht door Guido Tent voor de Grimm LS1.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Ha, het was een slechte ethernetconnector.......pfffffds23man schreef:Gezellig, nu gaat mijn Sonosplayer ook raar doen. Na een half uur spelen stopt ie opeens en als je dan naar een volgend nummer klikt, een kortstondige harde kraak.
![]()
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: project: termino
ds23man schreef:Wat? Je vasectomie??????????dre schreef:vrijdag gaat het gebeuren!![]()
![]()
![]()
![]()
Re: project: termino
En daar zijn ze dan! 
Gisteren opgepikt bij Arno,tevens kennis gemaakt met de nieuwe herrieschoppers!
Carbon,spuitwerk en fineer: the nightmare continues!
Gisteren opgepikt bij Arno,tevens kennis gemaakt met de nieuwe herrieschoppers!
Carbon,spuitwerk en fineer: the nightmare continues!
