De 'Straight' ont(k)leed

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

PA4URK
Contacteer:

Re: De 'Straight' ont(k)leed

Bericht door PA4URK »

Hoi Robert, dat is een tijdje terug inderdaad. Zoals ik in mijn berichtje van 30 september al had aangegeven heb ik gewoon even de tijd niet om dit project op korte termijn tot een einde te brengen :( . Mijn hobbykamer begint een beetje te lijken, maar aan een goed knutselwerkblad ontbreekt het nog. Momenteel zijn er andere prioriteiten, dus doe ik het spul maar weg zodat iemand anders het verder wil of kan afbouwen. Ik volg alle draadjes over buizenspul trouwens nog wel hoor, dus op de achtergrond kijk ik mee :wink: . De brui geef ik er zeker niet aanhoor, want ik heb nog wat leuke ideeën voor de toekomst! Een versterkertje met QQE03/12 buisjes bijvoorbeeld... Maar eerst de zaak op orde, tuin aanleggen dit voorjaar, een paar goede antennes voor mijn ontvangstapparatuur plaatsen en dat soort zaken.
Bijlagen
Foto 4.JPG
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

PA4URK schreef:
Hoi Robert, dat is een tijdje terug inderdaad. Zoals ik in mijn berichtje van 30 september al had aangegeven heb ik gewoon even de tijd niet om dit project op korte termijn tot een einde te brengen :( . Mijn hobbykamer begint een beetje te lijken, maar aan een goed knutselwerkblad ontbreekt het nog. Momenteel zijn er andere prioriteiten, dus doe ik het spul maar weg zodat iemand anders het verder wil of kan afbouwen. Ik volg alle draadjes over buizenspul trouwens nog wel hoor, dus op de achtergrond kijk ik mee :wink: . De brui geef ik er zeker niet aanhoor, want ik heb nog wat leuke ideeën voor de toekomst! Een versterkertje met QQE03/12 buisjes bijvoorbeeld... Maar eerst de zaak op orde, tuin aanleggen dit voorjaar, een paar goede antennes voor mijn ontvangstapparatuur plaatsen en dat soort zaken.
Welkocome back Rein! QQE03/12, kan ik me nog goed herinneren uit m'n HF tijd, waren/zijn populaire buisjes.
TheoK

Bericht door TheoK »

Goed om weer wat van je te horen en zien Rein.
En idd. De QQE0312 heb ik ook gehad als aansturing voor een CX buis.
PA4URK
Contacteer:

Bericht door PA4URK »

Leuk jullie weer even te horen luisterbuisvrienden :lol: Ik blijf in ieder geval op de background meekijken met jullie verrichtingen. En wanneer iemand de handschoen opneemt en aan de afbouw van de ontklede Straight begint, ben ik er als de kippen bij voor commentaar en positieve opbouwende (letterlijk...) kritiek :wink:
Ah!buis

Bericht door Ah!buis »

Wel een mooie dag vandaag , Rein terug ;welkom :D ,forum terug ; hoera :roll: .
Maar Straight exit :( en toch weer uitzicht op een ouwe bekende; QenQ :-s .
Anne
PA4URK
Contacteer:

Bericht door PA4URK »

Hoi Anne, ook fijn om jouw weer te horen :P . Beetje druk hier allemaal de laatste tijd en nog niet veel tijd voor de hobby. Om onder andere de ega te gerieven staan zekere zaken even op een laag pitje, maar dat zal zeker weer veranderen op termijn. Vandaar de exit van Straight. Maar het kriebelt nog wel erg hoor... :mrgreen: Trouwens voor degenenen die ook voor een aanstaande verhuizing staan: breek gewoon een been, een verrijking voor je huwelijk! :rofl:
Plaats reactie