Het ziet er naar uit dat onlangs een verhuizing heeft plaatsgevonden, en dat de mysql-server een jongere versie draait die niet meer compatible is met de huidige php-versie. Dit zou resulteren in "unpredictable behaviour", wat een plausibele verklaring kan zijn voor het ontbreken van relevante foutmeldingen op het scherm en in alle logs. Helaas ligt de oplossing hiervoor buiten mijn bereik, dus graag nog even geduld.
Nope. Er heeft inderdaad een verhuizing plaatsgevonden van Audiforum, maar dat was op een andere fysieke host en met andere virtuele server. ZBA heeft daaruit niets ondervonden....
Ik heb zojuist de server van zba een eerste stap voor upgrade gegeven, maar moet eigenlijk ook nog een distr upgrade doen, doe ik denk ik morgen (lenny -> squeeze).
Ik zit nu op een andere lokatie dan thuis, draadloos via een apple en kan geen PB berichten lezen. Walt, vanavond reactie, dan ben ik weer thuis. Ik krijg nu een blank scherm als ik een PB wil lezen.
Voor verandering van de situatie zullen we toch even de distributie-upgrade moeten afwachten, want de repository van Lenny bevat geen recentere PHP-versie. Is dit de boosdoener is, dan zullen de witte pagina's na de upgrade wel verleden tijd zijn, maar voor alle zekerheid: blijf ze gewoon melden.
Ik heb mijn modem aan en uit moeten zetten vanwege verbindingsproblemen. Daarna had ik zojuist weer een probleem met reageren, blanke pagina's in het topic van de serie en parallelle notches. Dus toen heb ik uitgelogd en weer ingelogd met het nieuwe IP adres en het werkte weer.
Server is volledig ge-upate naar Squeeze incl alle modules.
Het lijkt erop dat jullie eoa antispam/bot of wat dan ook voor antimechanisme hanteren; thuis kan ik na inloggen helemaal niets doen op de site, altijd witte schermen. Vanaf mijn server in Haarlem werkt alles perfect. Als ik thuis niet ben ingelogd kan ik gewoon de site browsen, maar na inloggen werkt niets meer..
De anti-spambot weert enkel nieuwe registraties. Is echter het IP-adres van een gekend forumlid blacklisted, en probeert hij een nieuw account aan te maken, dan wordt i.p.v. de captcha een mededeling getoond dat de registratie niet mogelijk is, met het verzoek om hierover contact met ons op te nemen. Op andere situaties heeft dit geen invloed.
Maar ik heb wel een vermoeden wat bij jou de oorzaak is. Ik ga even naar je permissies kijken.
op thuis en werk PC gaat alles prima, maar op m'n telefoon nog steeds witte schermen (zoewel de Nokia browser als Opera); met de Nokia browser voor inloggen kreeg ik de forum index gewoon te zien, na inloggen foutmelding dat de website er niet was; in Opera alleen maar witte schermen, ook na weggooien koekjes
Vanmorgen rond 11:00 kon ik via een laptop + dongle niet op forum komen, maar ik kon wel de voorpagina bereiken.
Zodra ik het forum aanklikte kreeg ik een "HTTP : 500" foutmelding van Explorer.
Kan dat er iets mee te maken hebben ? niet vaak zoiets meegemaakt
Ik heb via de pc geen problemen. Ik ging zojuist op m'n mobiel (HTC Wildfire, Android 2.2.1) vanuit de Gmail app direct naar een nieuw privébericht op ZBA, maar toen kreeg ik wel een witte pagina. Toen ik op de pc ging kijken was het nieuwe privébericht wel als gelezen gemarkeerd.
Laatst gewijzigd door Ronkel op wo 06 feb 2013, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanmorgen rond 11:00 kon ik via een laptop + dongle niet op forum komen, maar ik kon wel de voorpagina bereiken.
Zodra ik het forum aanklikte kreeg ik een "HTTP : 500" foutmelding van Explorer.
Als je kans ziet om dit nog eens te laten voorvallen, zou ik hier heel graag een schermafdruk van zien.
op thuis en werk PC gaat alles prima, maar op m'n telefoon nog steeds witte schermen (zoewel de Nokia browser als Opera); met de Nokia browser voor inloggen kreeg ik de forum index gewoon te zien, na inloggen foutmelding dat de website er niet was; in Opera alleen maar witte schermen, ook na weggooien koekjes
Zelfde hier. Index laat ie nog zien, maar verder kom ik ook niet.
Ipad werkt wel,
Maar gister bij een vriend via zijn WIFI dwn weer niet
cookies wegdoen hielp bij mij gisterenavond niet. Het is te zeggen, het volgende gebeurde : als ik de cookies wegdeed kon ik doorheen het forum bladeren. Ik kon het dus lezen. Van zodra ik aanlogde , had ik enkel nog blanco pagina's, http error 500 server error. Cookies verwijderen : opnieuw lezen. Inloggen : opnieuw blanco.
En vandaag kan ik probleemloos aanloggen en posten.