Ik trap af:
Daarbij kan je ondermeer denken aan:
Hoe uit zich het probleem? Er werd al een wit scherm genoemd, maar is dat dan geheel blank? Of stond er foutmelding bij? Een schermafdruk kan verhelderend werken. Scherm binnen de browser wordt geheel wit, geen meldingen of tekst.
Als je geen PM's kan versturen, kan je dan nog wel je inbox bereiken en berichten daarin lezen? Inbox te bereiken, maar af en toe wit scherm. PM versturen niet geprobeerd.
Treedt het steevast op, of wisselend danwel soms? Zoekopdracht uitvoeren: steevast wit scherm, Afbeelding toevoegen aan forumpost: steevast wit scherm, afbeelding is dan wel geupload.
Ook op andere computers of met een andere internetverbinding? geen mogelijkheid te testen
Wat zijn de tijdstippen waarop je problemen ondervond? Geen vaste tijdstippen.
Sinds wanneer? Ongeveer een week
Bevatte het bericht enkel tekst? Ook afbeeldingen in mijn geval.
Wat was de gebruikte browser en OS? OS: Windows 7 SP1, meest recente updates. Browser: Chrome, laatste versie.
Al het overige waarvan je denkt dat het van belang kan zijn. 'voorbeeld' van dit bericht geeft wit scherm, daarna op back drukken zodat ik weer in het reactie scherm kom.
Edit: Plaatsen van dit bericht gaat probleemloos
Edit2: Ik kan de fout reproduceren door de zoekfunctie te gebruiken waarbij ik een zoekterm opgeef én een willekeurige user. Die combinatie = wit scherm. Zoeken zonder username op te geven gaat goed.
Edit3: Fout bestaat zowel onder Crome als onder IE
Edit4: Zoekmachineprobleem bestaat ook op een andere pc met dezelfde internetverbinding (UPC). Probleem bestaat
niet op mijn android telefoon via KPN mobiel internet.
Edit5:
De edit functie werkt prima 
Plaatsen post resulteert nu in een wit scherm
Edit6: bevestigen post resulteert in een wit scherm, vervolgens via de 'back' knop terug naar het reactiescherm, vervolgens de post 'annuleren', de post is wel bevestigd. De handeling wordt dus wel uitgevoerd maar het scherm gaat op wit.