Wie wil mij helpen om eens wat metingen te doen en een eerste opzetje van een filter te maken? Ik woon in de buurt van Elburg, maar heb zelf ook een auto, dus ik kan best zelf ook wel een stukje rijden
.
Moderator: Beheerdersteam
met Irfanview kan je ook screenshots maken, en zelf de hotkey definiërenEnjoyProg schreef:Alleen ik kan geen screenshot maken. Alt+prtsc werkt bij mij niet omdat de Alt-knop foetsie is. Kan het nog op een andere manier?