psu sonos
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: psu sonos
Misschien heb ik het gemist, maar het gaat hier om een ZP90/Connect neem ik aan. Verder een geinig project. Ik neem aan dat je hem dan niet gebruikt om 320kbs bestanden van Spotify mee te streamen.
Re: psu sonos
nee,dat heb je goed.
alles in flac via de nas.
maar m`n dune klinkt digitaal uit een stuk beter,dus ik hoop dat ik de sonos naar hetzelfde niveau kan krijgen.
want de sonos bediend echt een heel stuk beter.
alles in flac via de nas.
maar m`n dune klinkt digitaal uit een stuk beter,dus ik hoop dat ik de sonos naar hetzelfde niveau kan krijgen.
want de sonos bediend echt een heel stuk beter.
Re: psu sonos
Dan moet er wel meer info komen, want alleen met twee spanningen uit een schakelende voeding kunnen we niet zoveel...dre schreef:even ontopic a.u.b.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: psu sonos
zekers. maar als je wil testen of t überhaupt brengt wat je hoopt is iets van de bezorgchinees wel handigray5150 schreef:Zelfgemaakte voedingen zijn veel leuker !
Re: psu sonos
Ik zit d'r helemaal klaar voor...dre schreef:'HET' natuurlijk.ds23man schreef:dre schreef:morgen gaat het gebeuren.
Wat?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: psu sonos
ray5150 schreef:Ik zit d'r helemaal klaar voor...dre schreef:'HET' natuurlijk.ds23man schreef:
Wat?
Re: psu sonos
best lastig meten,verbinding valt steeds weg......
wat er tot nu toe uit kwam:
de 3.3v komt aan ruim 1200mA
maar de 14,4v kom ik slechts aan 100mA
dit is wel gemeten zonder dat er een dac aan hangt,dus eigenlijk wordt er geen vermogen afgenomen......
maar nu doet ie helemaal niets meer.......
de voeding wordt ook wel erg warm.
eerst maar even af laten koelen.
wat er tot nu toe uit kwam:
de 3.3v komt aan ruim 1200mA
maar de 14,4v kom ik slechts aan 100mA
dit is wel gemeten zonder dat er een dac aan hangt,dus eigenlijk wordt er geen vermogen afgenomen......
maar nu doet ie helemaal niets meer.......
de voeding wordt ook wel erg warm.
eerst maar even af laten koelen.
Re: psu sonos
Hoe kun je nou stroom meten als er geen afnemer aan hangt ?
dan loopt er ook ook geen stroom...
je moet wel meten als de Sonos draait en muziek staat af te spelen.
(die waardes zouden wel kunnen kloppen.vreemd)
dan loopt er ook ook geen stroom...
je moet wel meten als de Sonos draait en muziek staat af te spelen.
(die waardes zouden wel kunnen kloppen.vreemd)
Re: psu sonos
lekker handig met zo`n indeling hier.....ray5150 schreef:Hoe kun je nou stroom meten als er geen afnemer aan hangt ?
dan loopt er ook ook geen stroom...![]()
je moet wel meten als de Sonos draait en muziek staat af te spelen.
muziek liep wel,maar niet aan de set,da`s hier niet te doen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: psu sonos
De gemeten waardes lijken mij zeer aannemelijk. Aan de analoge spanning hangen eigenlijk alleen maar de dac; s en een paar opampjes. Digitale gedeelte staat eigenlijk altijd voluit te draaien i.v.m. het continu ( om de paar seconden) aftasten van het Sonosnet naar andere componenten. Denk dat ie niet veel meer stroom trekt als er muziek speelt.
Re: psu sonos
Met welke Dune speel je audio bestanden af als ik vragen mag.dre schreef:maar m`n dune klinkt digitaal uit een stuk beter,dus ik hoop dat ik de sonos naar hetzelfde niveau kan krijgen.
Re: psu sonos
hd max.
het trieste van dat ding is dat je altijd het scherm aan moet laten......
het trieste van dat ding is dat je altijd het scherm aan moet laten......
Re: psu sonos
Ik zit zelf regelmatig te kijken naar een D1, maar dan puur voor het afspelen van audio. Een squeezebox touch is tegenwoordig ook niet meer te betalen 
