(opnieuw) voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
JvdA

(opnieuw) voorstellen

Bericht door JvdA »

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Na een aantal jaren afwezigheid door werk en studie heb ik een nieuwe gebruikersnaam aan moeten maken. Ik ga mij vanaf heden wat actiever bezig houden met zelfbouw aangezien ik al jaren geleden de Audio Link uit de elektuur heb gebouwd en tot op heden nog geen werkende set thuis heb en hier dus hard aan moet werken :D

Even een klein verhaaltje:
Mijn naam is Jasper, ben 30 jaar en woon in Nijmegen. Ik heb een MTS elektrotechniek opleiding gedaan, daarna bijna 8 jaar bij de Koninklijke Luchtmacht gewerkt aan Avionica van transport helikopters en een deeltijd HTS embedded systems gevolgd. Nu ben ik werkzaam als Hardware Engineer en schrijf ik VHDL code voor FPGAs.
Audio is dus niet mijn sterkste kant, maar een uC programmeren en PCB ontwerp lukt me dan weer wel.

In de planning staat natuurlijk de bouw van Speakers, Versterker en een "bron" maar weet nog niet wat.
De versterker staat wel vast, de "Bill" van Triode Dick. Hier moeten dan nog mooie speakers bij komen die er goed bij passen.

Als mensen nog een tip hebben mbt speaker en een bron (dacht zelf aan een mediaspeler met een DAC) Maar als er nog andere (betere ) suggesties zijn, hoor ik dat graag.

Ik hoor jullie al denken, " erg ambitieus..." Maar ik heb de tijd.. :D En als ik vragen heb, weet ik jullie te vinden...... :goeie:

Groetjes,

Jasper
bas focal m180
Contacteer:

Re: (opnieuw) voorstellen

Bericht door bas focal m180 »

Hoi welkom

N.E.C. :rock:
Plaats reactie