In http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=14313 heb ik (met de hulp van jullie
Nu is er nog steeds geen subwoofer, omdat ik gewoon helemaal niets verwacht van die Conrad woofer.
Dus over een andere boeg, het wordt (zoals mij al aangeraden was):
- BR,
- Compact
- Hergebruiken van de Conrad 150W plate amp
- Eventueel de boost aanpassen/verwijderen van de amp
Ik heb het gevoel dat een gesloten kist voor mij het mooiste sub-laag gaat geven en lekker compact natuurlijk (b_force bedankt voor je inspirerende Minisub
En misschien is een Mivoc woofer nog een optie?
Als jullie mij een duwtje in de goede richting willen geven (en dus eventueel wat in de aanbieding hebben) dan ga ik wat simuleren.
Edit:
Er is een CSS SDX10 onderweg van Henkjan, de driver ligt nu dus vast!
