vandaag bij theo geweest met mn kraakkist en weer naar huis gegaan met een stille versterker

,
na het nodige wisselen van buisjes, het meten van stroompjes en het vervangen van wat koppel c's uiteindelijk de boosdoener gevonden.
de 100pf condensator ligt nu nog steeds los, maar hij speelt zonder ook super, moet ik deze vervangen of kan ik m weglaten, wat is het doel van deze condensator in het geheel??
daarna de amp op theo zn bns-jes beluisterd, een heel mooi geheel wat zeker ook gezegd mag worden van de bsn-jes.
met theo ook nog uitvoerend gesproken over de HF 10 , denk dat ik de voortrap hiervan maar eens in mijn amp ga bouwen.
maar eerst maar eens genieten van een kraakvrije versterker
Theo en partner (sorry, benje naam even kwijt), bedankt voor je hulp, de koffie, boterhammen en vooral gezelligheid
sander