Ook dat heb ik overwogen, M3 is inderdaad een beetje klein voor zo'n zware halfgeleider.Fokko schreef:Wat betreft het opboren van de torren. Ik heb dit zelf eens gedaan met een set LT1083 spanningsregulator. De achterliggende reden was dat ik die zondag geen geschikte m3-boutjes liggen had, maar wel mooie m4 exemplaren.
Uiteindelijk boor je maar een klein stukje weg, maar ik heb geen idee hoeveel marge je hier hebt.
M4 zou veel beter en degelijker zijn, uiteindelijk durfde ik het risico toch niet aan.
