die maken zeker leuke dingen!

de grotere modellen klinken ook erg fraai trouwens!
Moderator: Beheerdersteam

Het gaat er toch om hoe ze klinken.satefan schreef:Yep. Alleen dan met een rechte baffle...dat schuine vind ik persoonlijk nogal suf ogen.
Ik kan het helemaal met je eens zijn.satefan schreef:Ik weet dat hier een ander topic voor is...maar aangezien ik nu lekker aan t genieten ben van de preamp & ucd's doe ik t toch maar even hier: ZIt even de CD 'Companion' van Patricia Barber te luisteren...nummer 'black magic woman' u allen vast bekend. Zit je lekker rustig en kalm te luisteren...begint na 2 minuten of zo het publiek plots te klappen en te schreeuwen...alsof ze naast je zitten! Wat een dynamiek in deze CD...
Sorry...moest ff gedeeld worden
Satefan