Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide type transistors
http://www.donberg.ie/catalogue/semicon ... _2922.html
Type verschil transistor
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Type verschil transistor
Dat heeft met de stroomversterking te maken, staat in de datasheet onder het tabelletje met electrical characteristics.
hFE Rank — O(30 to 60), Y(50 to 100), P(70 to 140), G(90 to 180
Er staat zo niet naast of het originele Sanken zijn, volgens mij zie ik op een van de foto's ook ISC staan, dat zou ik even navragen als ik jou was.
hFE Rank — O(30 to 60), Y(50 to 100), P(70 to 140), G(90 to 180
Er staat zo niet naast of het originele Sanken zijn, volgens mij zie ik op een van de foto's ook ISC staan, dat zou ik even navragen als ik jou was.
ISC is een andere fabrikant, maar dat zal toch niet afdoen aan de specificatie. Ik heb de 2SC2922 besteld , en was er vanuit gegaan dat deze van Sanken zouden zijn, en niet van ISC.
Ik zou het niet durven zeggen; het zijn in ieder geval 'officiële namaak' als ze van ISC zijn. Misschien dat ISC ook de technologie van Sanken heeft overgekocht, dan zouden ze hetzelfde moeten zijn. Ik weet dat ik weleens 'officiële namaak' van MOSPEC heb gehad — maar die hielden zich toch niet zo goed in een SOA-test
Enfin, eerst maar eens afwachten wat je krijgt (en de volgende keer kijken of ze de fabrikant er expliciet bij vermelden, anders even navragen zit je sowieso goed)
Enfin, eerst maar eens afwachten wat je krijgt (en de volgende keer kijken of ze de fabrikant er expliciet bij vermelden, anders even navragen zit je sowieso goed)