8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Ik zal deze keer wat later zijn dat ik arriveer,andere jaren altijd van de eerste geweest 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Ik neem nog een doosje mee met allerhande GRATIS condensatoren o.a. WIMA met name voor elketrionica toepassingen, ook nog een stel spoeltjes 15mH en stuks stuks 0.77mH.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op za 26 mei 2012, 7:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik kan geen hele set meebrengen. Dan zit er hier iemand zonder muziek de ganse dag.Wowly schreef:Ook in 2011Het weer is weer eens splendid morgen!!!
Op zich is het handig om alvast te kijken welke pizza)'s) je zou willen hebben, hoef je morgen niet meer tijd eraan kwijt te zijn hahaha.
Even voor iedereen: ZORG ERVOOR DAT JE SET COMPLEET IS!!! niets zo vervelend als dat er onvoldoende cd-spelers zijn, of versterkers, of interlinks, od verlengsnoeren, of dempingsmateriaal
Maar een paar speakers, een eindversterker en een bron met wat kabels heb ik toch wel bij.
... dan mis ik nog een voorversterker.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Ik begrijp dat je ijcoman bent ?bas focal m180 schreef:Ik weet niet of het lukt om een lekkere ijsjes mee te nemen .
Vanille is de enige smaak die ik in kan invriezen dat heel hard en koud wordt ,dus ook lang goed blijfd voor het gesmolten is , vanille maken we dagvers en veel is er niet van vandaag meer over om in te vriezen voor morgen .
Smaakjes heb ik zat maar kan ik niet invriezen , kan dus gesmolten zijn in de loop van de middag .
Morgen even overleggen met me vader of er iets is wat goed blijfd en mee kan ..
Ik beloof niets ....
Jij gaat dan vandaag veel vrienden krijgen !
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
foutje gevonden, er zat een 0.56 weerstand in ipv een 5.6asterduc schreef:mijn filter staat een stap verder, er zit zelfs al een fout inHenkjan schreef:ach Ed dat valt nog wel mee, van mijn 3weg bestaat t filter alleen nog maar op papier... de LCR kring van één kanaal geeft een dip in de imp curve, ik vermoed dat één van de condensatoren door is. Eerst maar eens gaan slapen en morgen verder zoeken.
Nu snel alles in de auto en rijden. Als de Leonidas winkel reeds open is maak ik nog een kleine stop. Tot zo.
-edit- ik breng de Lyngdorf mee maar zou ook graag een andere amp eraan willen hebben. Een buis moet wel kunnen met deze impedantie vermoed ik.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Ik zal mijn Rotel RA-04 wel meenemen. Dat is een versterker met pre outs, zodat je deze ook als voorversterker kunt gebruiken.rho schreef:Ik kan geen hele set meebrengen. Dan zit er hier iemand zonder muziek de ganse dag.
Maar een paar speakers, een eindversterker en een bron met wat kabels heb ik toch wel bij.
... dan mis ik nog een voorversterker.
