Tot morgen,
Vrg,
Rudy
Moderator: Beheerdersteam
Ik zou liever zien dat je voor morgenmiddag een ijsco wagen regeld.....Wowly schreef:Enfin, is dat weer geregeld. Zit te denken om volgend jaar een klein cateringbedrijfje.kookhobby-isten iets te laten regelen. Voor 200 euro moet toch wel wat te maken zijn niet?
Staan ze nuBertDB schreef:mss gaat het beter als je ze op de grond zet ?
oh, je hebt 'em omgedraaid !, telt niet hoorcobaltjeh schreef:Staan ze nuBertDB schreef:mss gaat het beter als je ze op de grond zet ?
Huh? Waar dan? Klinkt interessant !!hsmeets schreef:Wellicht dat ik volgend jaar of misschien een nog dit jaar te organiseren en nog! zuiderlijkere bijeenkomst ga bijwonen. Altijd goed om de persoon achter de avatar te leren kennen.
Die heeft het morgen te drukray5150 schreef:
Ik zou liever zien dat je voor morgenmiddag een ijsco wagen regeld.....![]()
![]()
![]()
Het wordt minimaal 26 graden....![]()
mijn filter staat een stap verder, er zit zelfs al een fout inHenkjan schreef:ach Ed dat valt nog wel mee, van mijn 3weg bestaat t filter alleen nog maar op papier