audiomanics schreef:Grappig die vijf powerledjes... nog niet eerder gezien, ergens.
Maar zit dat aarde-vorkje wel goed vast nu? (beetje vervelend als hij ergens in de kast tegenaankomt..)
Kees
Het is eigenlijk maar 1 led.. met een beetje glasvezel. De gaatjes zijn zo klein dat als de apparaten uitstaan ze zo goed als niet zichtbaar zijn. Bij de buizenversterker (rechst boven in de foto) is het wel ieder 1 led, maar daar krijg ik ook feetback over de status van de versterker. Opstart en afsluitprotocol gemaakt met een AT2313. Deze meet oa de hoogspanning.
Het aardevorkje is een tweede (ongebruikte) draad.
ray5150 schreef:Wat is de bedoeling van die 8 (of 9 ) trafo's?
die rode WIMA's staan iets netter op een stukje experimenteer print.
Ik heb het zelf ook wel eens in het verleden zo gedaan, toen had ik echt geen geld.

Bedankt voor het compliment.

het werkt, als ik nog eens wat geld over heb dan...
De trafo's waren iets van €1,50 p/st en zijn de manier op een compacte (goedkope) 170 V DC in een dergelijke behuizing te krijgen.