Ja hoor Dre, dan is precies het voorraadbakje leeg.dre schreef:heb je 8 stuks voor me liggen ondanks m`n beleefde opmerking?
groet,
Aat
Moderator: Beheerdersteam
Ja hoor Dre, dan is precies het voorraadbakje leeg.dre schreef:heb je 8 stuks voor me liggen ondanks m`n beleefde opmerking?
weet ik,maar problemen zijn er nou eenmal om opgelost te worden.Ah!buis schreef:Komt nog welik zie er ook niet echt de problemen van in.....![]()
![]()
Anne
Mwoah, geen techniek zo gek of er zijn wel gepassioneerde liefhebbers voor te vinden.SuperR schreef:Ik begin er niet aan vanwege grote koellichamen. Klasse d/t is de toekomst
+1 !Ah!buis schreef:Komt nog welik zie er ook niet echt de problemen van in.....![]()
![]()
Anne
Valt ontzettend mee, ik zat er ook tegenaan te hikken, maar was een piece of cake.dre schreef:matchen van de mosfets bv.......
lijkt me een goed plan!Valt ontzettend mee, ik zat er ook tegenaan te hikken, maar was een piece of cake.
Als je wilt kan ik er wel een stukje in Jip-en-Janneke taal over schrijven.
dre schreef:lijkt me een goed plan!Valt ontzettend mee, ik zat er ook tegenaan te hikken, maar was een piece of cake.
Als je wilt kan ik er wel een stukje in Jip-en-Janneke taal over schrijven.![]()
het valt trouwens niet mee om `m redelijk compact te houden zeg!
Klasse A, en een compacte behuizing gaan niet echt goed samen...dre schreef:het valt trouwens niet mee om `m redelijk compact te houden zeg!
dre schreef:de zwarte vlakken zijn de kopse kanten van de koelribben,de onder en boven plaat van 1,5mm rvs/staal