Ik heb een versterker Marantz PM5004 en daar lopen de audio kanalen iets door elkaar heen.
Als ik hem op source CD (CD is aangesloten) zet (verder is er niets aangeloten), en dan source DVD blijft het geluid van CD doorklinken. Als ik iets op DVD aansluit word het minder maar blijft het ver op de achtergrond nog wel hoorbaar.
(PS dit is zo met een koptelefoon, niet draadloos), bij speakers weet ik niet.
Hoort dit?
Marantz Versterker PM5004 audio kanalen lopen door elkaar.
Moderator: Beheerdersteam
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Re: Marantz Versterker PM5004 audio kanalen lopen door elkaa
Meestal is het selectie IC defect, deze schakelt de bronnen naar de eindversterker.
Gevalletje garantie lijkt me dan. Even terug naar de winkel lijkt me de beste oplossing. Open schroeven en zelf proberen te maken is natuurlijk onzin als je nog garantie hebt.
Uhhh... Deze versterker is net nieuw (gister binnen gekregen).
En ik hoort het alleen als ik de versterker zeer hard zet, dus echt een probleem is het zowieso niet.
En ik hoort het alleen als ik de versterker zeer hard zet, dus echt een probleem is het zowieso niet.
Ja hallo dan hoor ik het op mijn technics ook in de verte vooral op ingangen waar geen apparatuur staat aangesloten.
Denk dat je ermee moet leren leven.
Denk dat je ermee moet leren leven.
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
jasperp schreef:Uhhh... Deze versterker is net nieuw (gister binnen gekregen).
mja maar dat stond niet in je openingspost...
Het zal dan wel een kostenafweging zijn geweest. PCB baantjes dicht bij elkaar, lintkabels gebruiken voor low-level signalen enz. Ik kan zo snel geen service manual vinden om te kijken of het inderdaad zoiets is, maar dat moet haast wel.