De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Contacteer:
Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!
Toch wel moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk vond ik toch dat Ray's Kannibaal het meeste "zelfbouw" in zich had, met zelf gemaakte printen en dat mooie front.
Eigenlijk zou je ook moeten kunnen kiezen voor de mooiste voorversterker, de mooiste eindversterker en de mooiste geïntegreerde versterker, en dan ook nog de mooiste UCD en de mooiste Chipamp... maar ja, dan moeten we teveel stemmen.
Jammer dat je niet alle knopjes kunt aanvinken, ik gun het iedereen.
Eigenlijk zou je ook moeten kunnen kiezen voor de mooiste voorversterker, de mooiste eindversterker en de mooiste geïntegreerde versterker, en dan ook nog de mooiste UCD en de mooiste Chipamp... maar ja, dan moeten we teveel stemmen.
Jammer dat je niet alle knopjes kunt aanvinken, ik gun het iedereen.
En mn stem gaat naar Barry ! Buizen.. Hout.. Metaal.. ben ik snel verkocht 
- RobertD
- Contacteer:
Ja, maar jij bent dan ook een buishoofd..... ( ik had ook moeite met kiezen...)TubeHead schreef:En mn stem gaat naar Barry ! Buizen.. Hout.. Metaal.. ben ik snel verkocht
Heb op de valreep toch nog op de Kannibaal vann Ray gestemd. Waarom? Veel echte zelfbouw, zoveel mogelijk zelf vervaardigd, dan wel recycled en tenslotte er erg goed uitziend door het scheaffer frontje. chapeau! (of is het tegenwoordig chapo?)
groet,
AatV
groet,
AatV
Voor deze: CheapoAatV schreef:Heb op de valreep toch nog op de Kannibaal vann Ray gestemd. Waarom? Veel echte zelfbouw, zoveel mogelijk zelf vervaardigd, dan wel recycled en tenslotte er erg goed uitziend door het scheaffer frontje. chapeau! (of is het tegenwoordig chapo?)
groet,
AatV
Dank aan allen die op mij stemden, ik voel me vereerd...

- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Dacht dat ik er niet zoveel om zou geven, maar voel me toch vereerd.. iedereen die op Voyager gestemd heeft hartelijk dank!
En ik hoop dat íe alle stemmen in z'n geluid kan waarmaken, want dat is wat een versterker in 1e instantie moet doen natuurlijk.
Project Voyager heeft inmiddels een vervolg in de vorm van een preamp http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=15146, na de luisterdag heb ik weer tijd en ga ik ermee verder.
Hij is a.s. zaterdag op de luisterdag in Almelo aanwezig.
Nogmaals dank allen!
Project Voyager heeft inmiddels een vervolg in de vorm van een preamp http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=15146, na de luisterdag heb ik weer tijd en ga ik ermee verder.
Hij is a.s. zaterdag op de luisterdag in Almelo aanwezig.
Nogmaals dank allen!
Een gedeelde tweede plaats samen met de koning van de zelfbouw! Iedereen bedankt! 
Uiteraard!ray5150 schreef:You talkin' to me ?
Wel stipt op 1 voor meest geniale naam van 2011.Henkjan schreef:nog 3 stemmen voor de Herman Karton
Die benaming is al jaren oud en algemeen bekend hoor. HJ is, voor zover bekend, wel de eerste die er een letterlijke invulling aan heeft heeft gegevencobaltjeh schreef:
Wel stipt op 1 voor meest geniale naam van 2011.
- Vinculum
- Contacteer:
Ik zeg al jaren: Harmon Ardon!
Voor degenen die het niet weten, Ardon is dus mijn voornaam...
Voor degenen die het niet weten, Ardon is dus mijn voornaam...