De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

De ZBA versterker van 2011 is volgens mij:

Peiling eindigde op di 31 jan 2012, 22:07

Arno's 'Design' versterker met UcD180
9
20%
Henkjan's Herman Karton
3
7%
Knuisje's LM4780
7
16%
Barry2001's Voyager
14
32%
Ray5150's Kanibaal
9
20%
TheoK's buizenversterker
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Henkjan »

en de lijnen zijn open!

zie dit topic voor de nominaties en links naar de bouwtopics etc.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door RobertD »

Toch wel moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk vond ik toch dat Ray's Kannibaal het meeste "zelfbouw" in zich had, met zelf gemaakte printen en dat mooie front.
Eigenlijk zou je ook moeten kunnen kiezen voor de mooiste voorversterker, de mooiste eindversterker en de mooiste geïntegreerde versterker, en dan ook nog de mooiste UCD en de mooiste Chipamp... maar ja, dan moeten we teveel stemmen.
Jammer dat je niet alle knopjes kunt aanvinken, ik gun het iedereen.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door TubeHead »

En mn stem gaat naar Barry ! Buizen.. Hout.. Metaal.. ben ik snel verkocht :mrgreen:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door RobertD »

TubeHead schreef:
En mn stem gaat naar Barry ! Buizen.. Hout.. Metaal.. ben ik snel verkocht :mrgreen:
Ja, maar jij bent dan ook een buishoofd..... ( ik had ook moeite met kiezen...)
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door AatV »

Heb op de valreep toch nog op de Kannibaal vann Ray gestemd. Waarom? Veel echte zelfbouw, zoveel mogelijk zelf vervaardigd, dan wel recycled en tenslotte er erg goed uitziend door het scheaffer frontje. chapeau! (of is het tegenwoordig chapo?)

groet,
AatV
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Pjotr »

AatV schreef:
Heb op de valreep toch nog op de Kannibaal vann Ray gestemd. Waarom? Veel echte zelfbouw, zoveel mogelijk zelf vervaardigd, dan wel recycled en tenslotte er erg goed uitziend door het scheaffer frontje. chapeau! (of is het tegenwoordig chapo?)

groet,
AatV
Voor deze: Cheapo :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door ray5150 »

Dank aan allen die op mij stemden, ik voel me vereerd... :goeie: :goeie: :wink:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Barry2001 »

Dacht dat ik er niet zoveel om zou geven, maar voel me toch vereerd.. iedereen die op Voyager gestemd heeft hartelijk dank! :goeie: En ik hoop dat íe alle stemmen in z'n geluid kan waarmaken, want dat is wat een versterker in 1e instantie moet doen natuurlijk.

Project Voyager heeft inmiddels een vervolg in de vorm van een preamp http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=15146, na de luisterdag heb ik weer tijd en ga ik ermee verder.

Hij is a.s. zaterdag op de luisterdag in Almelo aanwezig.

Nogmaals dank allen!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Arno »

Een gedeelde tweede plaats samen met de koning van de zelfbouw! Iedereen bedankt! :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door ray5150 »

You talkin' to me ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Arno »

ray5150 schreef:
You talkin' to me ? :mrgreen:
Uiteraard! :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Henkjan »

nog 3 stemmen voor de Herman Karton :rofl:
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door cobaltjeh »

Henkjan schreef:
nog 3 stemmen voor de Herman Karton :rofl:
Wel stipt op 1 voor meest geniale naam van 2011. :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Pjotr »

cobaltjeh schreef:

Wel stipt op 1 voor meest geniale naam van 2011. :rofl:
Die benaming is al jaren oud en algemeen bekend hoor. HJ is, voor zover bekend, wel de eerste die er een letterlijke invulling aan heeft heeft gegeven :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Bericht door Vinculum »

Ik zeg al jaren: Harmon Ardon!
Voor degenen die het niet weten, Ardon is dus mijn voornaam...
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”