Deze moet uitgroeien tot dé naslag voor alles zelfbouw audio. Op het moment staat er nog erg weinig in, maar met z'n allen kunnen we dat snel veranderen natuurlijk. Wil je bijdragen aan de wiki, meld dat dan even (hier in t topic), dan voegen we je toe aan de gebruikerslijst. Je kan dan inloggen met je forum naam en ww (uitzondering: namen met bijzondere karakters (bv _, [ ) kunnen niet 1-op-1 over, die activeren we met t handje)
Ik denk dat dit initiatief beter van de grond komt als er een duidelijke structuur ligt die ingevuld kan worden, de huidige structuur lijkt mij te summier. Hier een voorstel om het gehele onderwerp te classificeren:
Zelfbouw audio
Prachtig initiatief! Er staat inmiddels inderdaad heeeel veel info in dit forum. Welligt is dit de manier om het te structureren. Een bericht terugzoeken in een in het verleden gelezen bericht is niet heul praktisch
Prachtig initiatief! Er staat inmiddels inderdaad heeeel veel info in dit forum. Welligt is dit de manier om het te structureren. Een bericht terugzoeken in een in het verleden gelezen bericht is niet heul praktisch
als je je afvraagt waar moet ik mee beginnen: wat dacht je van het overzetten van de artikelen uit de bibliotheek op de frontpage naar de wiki.... "Fineren" en "Parallel- en serieschakeling van drivers" is al in de wiki.
als je je afvraagt waar moet ik mee beginnen: wat dacht je van het overzetten van de artikelen uit de bibliotheek op de frontpage naar de wiki.... "Fineren" en "Parallel- en serieschakeling van drivers" is al in de wiki.
Ik heb een stukje geschreven over fineren met contactlijm, maar het is nog erg ruw en zonder beste opmaak, foto's etc etc. Ik nodig anderen uit het aan te passen, te verbeteren, etc etc. Stelt allemaal geen drol voor en toch leuk om te doen hahaha
Nu wil ik niet zeuren (eigenlijk wel) Maar kunnen er niet heeeeeel veel zba projecten in de ontwerpenlijst?
Bijvoorbeeld Het: Ik ga opeis en neem me project van Tubehead. Of Henkjan zijn Subwoofers en black beauty?
Of De fantastische IDUNN ++ .