Ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze 2 potmeters...
ze zijn beide motor gestuurd, alleen 1 heeft er een soort vertragingskast tussen zitten ofzo?
Het verschil in prijs namelijk factor 2! Het is toch niet alleen de waarde? de goedkope is 10K, de dure 100K
de dure
de goedkope
ze komen in een MV04 setje. Met ingangsselector enzo. De sturing van de motor komt vanaf die print.
Ik heb even in het topic van Kappa gespiekt... en volgens mij zie ik alleen 2 voedende kabels naar de motor lopen, wil dit zeggen de potmeter verder geen referentie nodig heeft wanneer hij aan het einde is? Of zitten er eindschakelaars?
Iemand een idee?
Wat is nu eigenlijk het verschil?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Wat is nu eigenlijk het verschil?
Linkjes werken niet, je moet de directe product link hebben bij Conrad (rechts op de pagina).
De motorpots van Alps die ik ken hebben geen eindschakelaars maar een slipkoppeling. Die is ook nodig om met de hand de potmeter te kunnen verdraaien. Motortje blijft gewoon doordraaien aan het einde en slipt dan.bcvdb schreef:ze komen in een MV04 setje. Met ingangsselector enzo. De sturing van de motor komt vanaf die print.
Ik heb even in het topic van Kappa gespiekt... en volgens mij zie ik alleen 2 voedende kabels naar de motor lopen, wil dit zeggen de potmeter verder geen referentie nodig heeft wanneer hij aan het einde is? Of zitten er eindschakelaars?
Iemand een idee?